Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:28.01 € 
μόνο 25.21 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
(108021149)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

Tο βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να αναπληρώσει το κενό που παρουσιάζεται στην ελληνική βιβλιογραφία, σχετικά με τους τομείς της Οργανωσιακής Ψυχολογίας, της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και της Κοινωνιολογικής Θεωρίας για την εργασία. Αποτελεί σύζευξη των τριών αυτών επιστημών υπό το πρίσμα της θεωρίας των συστημάτων, της επιχειρησιακής κουλτούρας, της ολικής ποιότητας, της εργασιακής ικανοποίησης και αξιολόγησης, της ανάλυσης περιεχομένου των διαφημίσεων και της ανεργίας των ευαίσθητων κοινωνικά ομάδων. Τα θέματα αυτά δεν παρουσιάζονται μόνο θεωρητικά ή ως ανεξάρτητα μεταξύ τους, αλλά ενοποιούνται μέσω μίας διαδεδομένης στο εξωτερικό, αλλά σπάνιας για τα ελληνικά δεδομένα, προσέγγισης: της εφαρμοσμένης εμπειρικής έρευνας και των ψυχομετρικών ή κοινωνικών κλιμάκων με πραγματικά στοιχεία από ελληνικές επιχειρήσεις και από την αγορά εργασίας.

Οι κλίμακες που περιλαμβάνονται είναι το πιο χρήσιμο εργαλείο για κάθε υπεύθυνο επιχείρησης ή οργανισμού που επιδιώκει να καινοτομήσει, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα μέσα από την πρόοδο του ανθρώπινου δυναμικού που απασχολεί και από την αλληλεπίδραση της μονάδας του με την κοινωνία μέσα στην οποία εξελίσσεται. Κάτω από το πρίσμα των νέων διεθνών οικονομικών εξελίξεων, το βιβλίο προτείνει σύγχρονες επιχειρησιακές τεχνικές που θεωρούν τον ανθρώπινο παράγοντα ως την κινητήρια δύναμη της επιχείρησης και με τον τρόπο αυτό συμβάλλουν σημαντικά στον εντοπισμό βασικών εργασιακών προβλημάτων και στον προσδιορισμό αποτελεσματικής πολιτικής αντιμετώπισής τους.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. 
Σελίδες : 261 
ISBN : 960-08-0344-7 
Σχήμα : 17x24 
Έτος έκδοσης : 2005 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση