Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
  • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:74.20 € 
μόνο 66.78 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ
(108168499)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΕΔΙΑ ΓΝΩΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ

Οι Randy Larsen και David Buss μέσα από το βιβλίο "Ψυχολογία της Προσωπικότητας: Πεδία Γνώσης Σχετικά με την Ανθρώπινη Φύση" επιδιώκουν να δείξουν πώς οι επιστήμονες προσεγγίζουν τη μελέτη της προσωπικότητας. Σημαντικά ευρήματα, τόσο κλασικά όσο και σύγχρονα, παρουσιάζονται στο πλαίσιο έξι σημαντικών πεδίων -το πεδίο της Προδιάθεσης, το Βιολογικό, το Ενδοψυχικό, το Γνωστικό-Εμπειρικό, το Κοινωνικό και Πολιτισμικό, και πεδίο της Προσαρμογής- προσφέροντας τα θεμέλια για την ανάλυση και την κατανόηση της ανθρώπινης προσωπικότητας.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
-Το Κεφάλαιο 2 περιλαμβάνει μια νέα συζήτηση για τις μεθόδους εμπειρικής δειγματοληψίας στην προσωπικότητα, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων σε Facebook, Instagram και Twitter, καθώς και μια νέα συζήτηση για την κοινωνική επιθυμητότητα ως σύνολο απαντήσεων.
-Στο Κεφάλαιο 4 προστίθεται επιπλέον υλικό σχετικά με την αλληλεπίδραση ατόμου-κατάστασης και τη συνοχή της προσωπικότητας, καθώς και νέο υλικό για τα γνωρίσματα της προσωπικότητας ως κατανομές πυκνότητας συγκεκριμένων διαχρονικών συμπεριφορών και για τα ερωτηματολόγια προσωπικότητας στον χώρο εργασίας.
-Το Κεφάλαιο 17 περιλαμβάνει νέο υλικό στο πεδίο της εξάρτησης/αλληλεξάρτησης σε σχέση με τις σύγχρονες ψηφιακές τεχνολογικές εξελίξεις, επίσης νέο υλικό σχετικά με το σημείο ελέγχου σε καταστάσεις στις οποίες η τεχνολογία ίσως ασκεί έλεγχο σε ένα μέρος της ζωής μας, καθώς και νέο υλικό ως προς την εφαρμογή του επεξηγηματικού στιλ σε ομάδες.
-Οι Ασκήσεις, οι Πιο Κοντινές Ματιές και οι Εφαρμογές, που εμπλουτίζουν τα διάφορα κεφάλαια, ενισχύουν τη μαθησιακή εμπειρία των φοιτητών

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 852 
ISBN : 978-960-02-3545-6 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση