Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΟΚΙΜΙΑ-ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:16.00 € 
μόνο 14.40 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΑΠΑΤΗ
(108174807)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΦΙΝΛΑΝΔΟΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟ ΠΟΛΕΜΟ ΤΟΥ 1897

Την άνοιξη του 1897, η Ελλάδα και η Τουρκία ενεπλάκησαν σε έναν σύντομο πόλεμο, τον επονομαζόμενο και «ατυχή πόλεμο». Άμεση αφορμή αποτέλεσε η εξέγερση των Κρητικών, που επεδίωκαν την ένωση με την Ελλάδα. Στην Ευρώπη ενεργοποιήθηκε τότε ένα μεγάλο φιλελληνικό κίνημα, που είχε πρότυπο το αντίστοιχο φιλελληνικό κίνημα κατά τον Αγώνα για την Ανεξαρτησία. Έτσι, άρχισαν να συγκεντρώνονται και πάλι χρήματα για την Ελλάδα, Ευρωπαίοι εθελοντές συνέρρεαν για να πολεμήσουν στο πλευρό των Ελλήνων «στο όνομα του ελέους» -όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Φινλανδός εθελοντής Τζον Νυλάντερ-, ενώ ακολούθησαν γιατροί, νοσοκόμες και φυσικά δημοσιογράφοι, οι οποίοι φρόντιζαν να καλύπτουν με λεπτομερείς ανταποκρίσεις από το μέτωπο τις εξελίξεις.

Στην Ελλάδα βρέθηκαν τότε τόσοι πολλοί Φινλανδοί, που θα μπορούσαν να σχηματίσουν δική τους διμοιρία στη Φιλελληνική Λεγεώνα! Ο Φινλανδικός Ερυθρός Σταυρός έστειλε στον πόλεμο τρεις γιατρούς και δύο νοσοκόμες με επικεφαλής τον δόκτορα Ρίτσαρντ Φαλτίν. Ο φινλανδικός Τύπος παρακολουθούσε στενά τον πόλεμο δημοσιεύοντας αποσπάσματα από άρθρα εφημερίδων άλλων χωρών. Μεγάλες εφημερίδες, μάλιστα, όπως η φινλανδόφωνη Uusi Suometar και η σουηδόφωνη Hufvudstadsbladet, έστειλαν στην Ελλάδα δικούς τους δημοσιογράφους.

Στον παρόντα τόμο δημοσιεύονται αποσπάσματα από τα απομνημονεύματα καθώς και άρθρα των Φινλανδών που βρέθηκαν τότε στην Ελλάδα όχι μόνο για να γίνουν γνωστά στο ελληνικό αναγνωστικό κοινό, αλλά και για να δείξουμε πώς αυτός ο «ατυχής πόλεμος» επηρέασε μια τόσο μικρή και μακρινή χώρα όπως η Φινλανδία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΣΙΝΗ 
Σελίδες : 338 
ISBN : 978-618-5346-27-0 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση