Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
PROJECT FIX ΑΝΑΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
  • PROJECT FIX ΑΝΑΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:30.00 € 
μόνο 27.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
PROJECT FIX ΑΝΑΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
(108168023)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Αυτή είναι η ιστορία του μετασχηματισμού του εγκαταλειμμένου μισού του ήδη μεταμορφωμένου από τον Ζενέτο κτιρίου της ζυθοποιίας Φιξ στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (στο βιβλίο αναφέρεται με τα ελληνικά αρχικά του ως ΕΜΣΤ).

Το βιβλίο αποτελείται από τον πρόλογο, τρία μέρη και τον επίλογο. Ο Ηλίας Ζέγγελης με τίμησε γράφοντας τον πρόλογο και τον ευχαριστώ.

Το πρώτο μέρος είναι μια σύντομη ιστορία του κτιρίου και των κυρίων χαρακτήρων που ενέχονται σε αυτήν. Παρατίθεται ένα χρονοδιάγραμμα που συνδέει τις δύο ζωές του κτιρίου, της ζυθοποιίας Φιξ και του ΕΜΣΤ. Ο κ. Φιξ, ο Τάκης Ζενέτος και η Άννα Καφέτση, η τότε διευθύντρια του ΕΜΣΤ, παρουσιάζονται. Επίσης η φυσική κατάσταση του κτιρίου, η μετατροπή του από τον Ζενέτο και η κατεδάφιση του μισού τμήματος προτού ανακηρυχθούν διατηρητέες οι όψεις περιγράφονται λεπτομερώς, καθώς αποτελούν το σκηνικό για το πρόγραμμα του διαγωνισμού.

Το δεύτερο μέρος είναι αφιερωμένο στον σχεδιασμό. Περιγράφεται και εξηγείται η κεντρική ιδέα, η οποία «έδεσε» τις ανάγκες του κτιριακού προγράμματος με τους χώρους του υπάρχοντος κτιρίου.

Στο τρίτο διηγούμαι ιστορίες που έζησα κατά την ενασχόλησή μου με το κτίριο, τον διαγωνισμό, τον σχεδιασμό και την κατασκευή.

O επίλογος είναι γραμμένος από τον αρχιτέκτονα Tim Ronalds. Ο Tim και εγώ συνεργαστήκαμε για χρόνια όταν ζούσα στο Λονδίνο. Τον προσκαλέσαμε να μας συμβουλεύει κατά το στάδιο της μελέτης και επισκέφτηκε το κτίριο τον Οκτώβριο του 2017 προτού γράψει το κείμενό του. Τον ευχαριστώ για τις πολλές του συνεισφορές.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΟΤΑΜΟΣ 
Σελίδες : 192 
ISBN : 978-960-545-106-6 
Σχήμα : 21Χ27 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση