Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΑ-ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ
  • ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:16.96 € 
μόνο 15.26 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
(108149502)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Για τους αρχαίους Έλληνες ο Χρόνος εθεωρείτο κυκλικός και κατά συνέπειαν η Ιστορία επαναλαμβανόταν, όπως η Φυσική διαδικασία (Διαφορετικά δεν θα είχε νόημα και η συγγραφή από τον Θουκυδίδη της «Ιστορίας» του ως «κτήμα ες αεί»). Έτσι η Προφητεία στην αρχαία Ελλάδα (από τον Όμηρο μέχρι την Ρωμαϊκή Εποχή) συνίστατο στην κατανόηση της θέσεως του παρόντος μέσα στον αιώνιο κυκλικό τροχό του Γίγνεσθαι. Αναγνωρίζοντας σε ποιο σημείο του Κύκλου βρισκόμαστε μπορούσε κάποιος να προβλέψει το μέλλον. Αυτό έπραξε στην Ιλιάδα ο Έκτωρ όταν «προφήτευσε» σε ανύποπτο χρόνο την Καταστροφή της Τροίας («έσσεται ήμαρ», Ζ 448), το ίδιο έπραξε κι ο Αισχύλος με την Προφητεία του για την Πτώση του Διός («Δεσμώτης» 907).

Για την Βίβλο όμως ο Χρόνος είναι Γραμμικός και η Ιστορία ακολουθεί γραμμική Πορεία με Αρχή και Τέλος. Ιδιαίτερα όταν οι Χριστιανοί θεώρησαν την Ανάσταση του Χριστού ως Κέντρο - Σκοπό της Ιστορίας, όλη η Περίοδος μετά την Ανάσταση θεωρήθηκε ως οι Έσχατες Ημέρες, όπου κάθε συμβάν, είναι ΣΗΜΕΙΟΝ που προαναγγέλλει το Τέλος, δηλ. Προφητεία του Τελικού Συμβάντος της Συντέλειας. Υπ' αυτή την έννοια όλη η μεταναστάσιμη ανθρώπινη Ιστορία συνιστά Προφητεία με τελική εκδήλωση των Εσχάτων Ημερών, την Εμφάνιση του Αντιχρίστου. Για τους Χριστιανούς Προφητεία δεν είναι η Γνώση του κυκλικού Τροχού του Γίγνεσθαι, όπως ήταν για τους Έλληνες, αλλά η Γνώση των ΣΗΜΕΙΩΝ και των ΚΑΙΡΩΝ (Λουκ. 12,56).

Σε κάθε περίπτωση πάντως και στους Έλληνες και στη Βίβλο ο προφήτης ΔΕΝ είναι μάντης, που προβλέπει το μέλλον, αλλά το ΦΕΡΕΦΩΝΟ ενός Θεού.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΔΙΟΝ 
Σελίδες : 154 
ISBN : 978-618-5054-35-9 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση