Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΤΡΩΜΕ Η Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ 108152846

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΤΡΩΜΕ Η Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 5.40 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 6.00€ 
Προτεινόμενη λιανική 6.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΤΡΩΜΕ Η Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟΥ
108152846
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ JEAN-LUC NANCY

Ο γάλλος φιλόσοφος Jacques Derrida έγινε διάσημος κατά την περίοδο της ακμής του «δομισμού», όταν μέσω της μεθόδου της αποδόμησης εγκαινίασε ό,τι θα έμενε γνωστό ως «μεταδομισμός». Η αποδομητική ανάγνωση του Derrida και η κριτική του σκέψη μέσα από τη χρήση εννοιών, όπως «διαφωρά», «ίχνος», «φαλλογοκεντρισμός» κ.λπ. κατόρθωσε να προκαλέσει ρήγματα στην κυρίαρχη αναπαράσταση της δυτικής φιλοσοφικής σκέψης και γλώσσας για τον ίδιο τον εαυτό της. Στην συζήτησή του με τον γάλλο φιλόσοφο Jean-Luc Nancy, ο Derrida προσπαθεί να αποδομήσει μία κοινή δοξασία που επιμένει να κάνει λόγο για την επικινδυνότητα της «εξάλειψης» του υποκειμένου και άρα για την ανάγκη «επιστροφής στο υποκείμενο», και η οποία δεν μπαίνει στον κόπο να ιχνογραφήσει τις φιλοσοφικές προϋποθέσεις και συνέπειες του διαβήματος της κριτικής στη μεταφυσική του υποκειμένου και της μετατόπισης της κεντρικότητάς του εντός του φιλοσοφικού λόγου, όπως αυτή αρθρώθηκε, μεταξύ άλλων, στον στοχασμό των Nietzsche, Heidegger, Lacan, Althusser και Foucault.

«Σε προκαταρκτικό επίπεδο πάντα, ας μην ξεχνάμε τις προειδοποιήσεις του Nietzsche, σχετικά με το τι μπορεί να συνδέει τη μεταφυσική και τη γραμματική. Αυτές οι προειδοποιήσεις οφείλουν να τύχουν επεξεργασίας και να προβληματοποιηθούν με τη σειρά τους, αλλά εξακολουθούν να είναι απαραίτητες. Αυτό που ψάχνουμε μέσω του "ερωτήματος 'ποιος;'" ενδεχομένως να μην έχει να κάνει πια με τη γραμματική, και μάλιστα με μια αναφορική ή ερωτηματική αντωνυμία που παραπέμπει πάντοτε στη γραμματική λειτουργία του υποκειμένου. Πώς να απαλλαγούμε από αυτό το συμβόλαιο ανάμεσα στη γραμματική του υποκειμένου ή του ουσιαστικού [substantif] και την οντολογία της υπόστασης [substance] ή του υποκειμένου;» Jacques Derrida

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΛΕΘΡΟΝ 
Μετάφραση : ΛΑΜΠΡΟΥ ΜΕΛΕΤΗΣ 
Σελίδες : 66 
ISBN : 978-960-348-316-8 
Σχήμα : 12Χ19 
Σειρά : ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2018 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση