Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Τσάντες
Πορτοφόλια
Γυναικεία accessories
Ανδρικά accessories
Πορτοφόλια
Καπέλα - Σκούφοι
Κασκόλ - Γάντια
Τσάντες
Μπρελόκ
Είδη γραφής
Είδη γραφείου
Είδη καπνιστού
Κοσμήματα
Ρολόγια
Brands
A
ACHILLEAS ACCESSORIES
H
HELMI
HUNTER
Q
QUIKSILVER
B
BARTUGGI
BILLABONG
J
JACK & JONES
JUST CAVALLI
R
REPLAY
ROXY
C
CAMEL ACTIVE
CONVERSE
COUNTESS WILHELMINA
COZY
L
LACOSTE
S
SPACECOW
SUPERDRY
D
DICKIES
DOLCE & GABBANA
M
MADEBYJK
MARUTI
T
THE BOSTONIANS
THIROS
TIMBERLAND
E
EASTPAK
ELEMENT
ELLESSE
N
NAUTICA
V
VERO MODA
F
FUNKY BUDDHA
O
OBEY
ON AND OFF
ONEILL
Z
ZIPPO
G
GAS
GIORGIO ARMANI
GUESS
GUY LAROCHE
P
PEPE JEANS
PICASSO
POLO
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ TIMBERLAND GARWIN BILLFOLD WITH COIN POCKET TB0A25U6 ΜΑΥΡΟ
TIMBERLAND
ΑΝΔΡΑΣ-ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΑ
  • ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ TIMBERLAND GARWIN BILLFOLD WITH COIN POCKET TB0A25U6 ΜΑΥΡΟ
  • ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ TIMBERLAND GARWIN BILLFOLD WITH COIN POCKET TB0A25U6 ΜΑΥΡΟ
  • ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ TIMBERLAND GARWIN BILLFOLD WITH COIN POCKET TB0A25U6 ΜΑΥΡΟ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ TIMBERLAND GARWIN BILLFOLD WITH COIN POCKET TB0A25U6 ΜΑΥΡΟ
(150039463)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Πορτοφόλι από 100% γνήσιο δέρμα με την υπογραφή της Timberland.
Σε μαύρο χρώμα με ανάγλυφο το χαρακτηριστικό σύμβολο της Timberland στο μπροστινό μέρος καθώς και στο εσωτερικό του μαζί με το λογότυπο της εταιρείας.
Διαθέτει δυο θέσεις για τα χαρτονομίσματα και εσωτερική θήκη για τα κέρματα, η οποία κλείνει με μεταλλικό κουμπί.
Επιπλέον έχει τρεις θήκες για κάρτες και άλλες δυο τσέπες για άλλα έγγραφα.
Ιδανική διάσταση για την πίσω τσέπη και την εσωτερική τσέπη του μπουφάν.

Company info

Το 1918 ο ιδρυτής της Timberland Nathan Swartz ξεκίνησε την καριέρα του στην δημιουργία παπουτσιών στην Βοστώνη, Μασαχουσέτη ως μαθητευόμενος ράπτης.
To 1952 αγόρασε το μισό μερίδιο της Abington Shoe Company και το 1955 το υπόλοιπο μισό καλοσωρίζοντας τους γιούς του στην εταιρεία.
Το 1965 εισήγαγαν στην βιομηχανία υποδημάτων μια πρωτοποριακή τεχνολογία η οποία είχε σαν αποτέλεσμα να παράγουν πραγματικά αδιάβροχες μπότες και παπούτσια, χωρίς ραφές και κατασκευασμένα εξωτερικά από δέρμα.
Έτσι το 1973 η οικογένεια Swartz ανέπτυξε το brand Timberand και το 1978 η εταιρεία άλλαξε το όνομά της σε The Timberland Company.
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Χρώμα : Μαύρο 
Υλικό κατασκευής : 100% Δέρμα 
Διαστάσεις : 11x9.6cm 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση