Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ 108198380

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 25.21 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 28.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 28.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
108198380
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στο σύγγραμμα συνδυάζονται η θεωρητική και εμπειρική γνώση του συγγραφέα στη Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας και την Πολιτική Υγείας συμβάλλοντας σε μια σφαιρική προσέγγιση στο πεδίο.

Καταρχάς αναλύονται οι επιστημονικές έννοιες και το περιεχόμενο της Πολιτικής και της Διοίκησης, για να αναδειχθεί η χρήση τους στην υγεία και τις υπηρεσίες υγείας αντίστοιχα, αλλά και η σχέση της Πολιτικής με τη Διοίκηση. Επιπροσθέτως περιγράφεται το διεθνές περιβάλλον στην Πολιτική, και συνεπαγόμενα στα Συστήματα Υγείας, με έμφαση στη στρατηγική της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην προστασία της υγείας και τη συστημική ανάλυση των υπηρεσιών υγείας αναπτυγμένων χωρών, ενώ αναφέρονται οι νέες προκλήσεις των πολιτικών στη δημόσια υγεία σε ένα «παγκοσμιοποιημένο» περιβάλλον. Ο κύκλος της Πολιτικής Υγείας συνεχίζεται με το νόημα μιας μεταρρύθμισης και την εφαρμογή της (ή μη) στην Ελληνική περίπτωση, με αναφορά και στην κοινωνική φροντίδα, κλείνοντας με τις δαπάνες, πηγές και μεθόδους χρηματοδότησης συστημάτων και υπηρεσιών υγείας, διεθνώς και στην Ελλάδα.

Εν συνεχεία, αναπτύσσονται οι αρχές και λειτουργίες της Διοίκησης (σχεδιασμός, οργάνωση, συντονισμός, αξιολόγηση) με έμφαση την εφαρμογή τους στις υπηρεσίες υγείας. Τέλος, εξετάζονται δύο θέματα, ιδιαίτερα σημαντικά για την πολιτική υγείας και τη διοίκηση υπηρεσιών υγείας, δηλαδή το φάρμακο και η ηλεκτρονική υγεία, που αναδείχθηκαν στο εγχώριο και διεθνές πεδίο, με έμφαση στην τελευταία δωδεκαετία. Οι μέθοδοι δημόσιων παρεμβάσεων στην ανταγωνιστική αγορά φαρμάκων πρέπει να είναι σε πλαίσιο ανάλογων πολιτικών δημόσιας υγείας. Η προσεγμένη εξέλιξη στο e-health δίνει δυνατότητες αποτελεσματικής διοίκησης υπηρεσιών υγείας και βοηθά τον πολίτη στη διατήρηση της υγείας του αλλά και τον ασθενή στη διαδρομή του στο σύστημα υγείας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Σελίδες : 400 
ISBN : 978-960-586-480-4 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : BUSINESS MANAGEMENT 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση