Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΤΕΧΝΕΣ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΤΕΧΝΗ
  • ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:42.00 € 
μόνο 37.80 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΠΛΑΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΡΩΜΑΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
(108183812)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΝΕΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ

Ο παρών τόμος περιλαμβάνει τις είκοσι τέσσερις ανακοινώσεις ελλήνων και ξένων ομιλητών του τρίτου κατά σειρά διεθνούς συνεδρίου με τίτλο «Ρωμαϊκή πλαστική στην Ελλάδα: νέα ευρήματα και νέες έρευνες» που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα τον Δεκέμβριο του 2019. Είχε προηγηθεί το συνέδριο του 2009 στη Θεσσαλονίκη με τίτλο «Κλασική παράδοση και νεωτερικά στοιχεία στην πλαστική της ρωμαϊκής Ελλάδας» και το συνέδριο του 2014 στο Ρέθυμνο με τίτλο «Γλυπτική και κοινωνία στη ρωμαϊκή Ελλάδα: καλλιτεχνικά προϊόντα, κοινωνικές προβολές». Η συνέχιση της διοργάνωσης συνεδρίων και της έκδοσης των πρακτικών τους προέρχεται από την πεποίθηση των διοργανωτών τους για την αναγκαιότητα συστηματικής ενασχόλησης με τη γλυπτική της συγκεκριμένης περιόδου στον ελληνικό χώρο. Θεματικός άξονας του ανακοινώσεων του τρίτου συνεδρίου υπήρξε η παρουσίαση νέων ευρημάτων, τα οποία παρουσιάστηκαν με γεωγραφική κατάταξη (Αθήνα, Αττική, Πελοπόννησος, Εύβοια, Κυκλάδες, Κρήτη, Θεσσαλία, Μακεδονία), ενώ στο τέλος έχουν ενταχθεί μελέτες γενικού και υπερτοπικού χαρακτήρα. Η εσωτερική τους κατάταξη γίνεται με βάση το είδος των γλυπτών. «Μάρμαρο και στιλ: σχέση μόνιμη ή επιλεκτική;», «Πορτραίτα διακεκριμένων Αθηναίων του όψιμου τρίτου αιώνα μ.Χ.», «Ο γλυπτός διάκοσμος της Βασιλικής Στοάς στη Θήρα», «Η αυτοκρατορική παρουσία στη Λάρισα μέσα από τα γλυπτά και τις επιγραφές», «Ταφικά μνημεία της Θεσσαλονίκης: Λανθασμένες και αμφισβητούμενες αποδόσεις», «Two Marble Statues from the Temple of Isis at Stobi» είναι ορισμένοι από τους τίτλους των παρουσιάσεων.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : UNIVERSITY STUDIO PRESS 
Σελίδες : 344 
ISBN : 978-960-12-2562-3 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Αύγουστος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση