ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ 108069039

Παράδοση σε 2-3 μέρες

Η ΧΡΥΣΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΠΕΛΑΣ
Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας! Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση.
Μεταξύ άλλων, εξετάζονται: Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται, Χειρισμός παραπονούμενων πελατών, Σύνταξη απαντητικής επιστολής, Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού, Τα παράπονα των υπαλλήλων, Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν, Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων.
Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε. Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα...

Εκδότης : | ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ |
Σελίδες : | 265 |
ISBN : | 978-960-618-032-3 |
Σχήμα : | 14Χ21 |
Σειρά : | BUSINESS LIFE |
Μήνας έκδοσης : | Μάρτιος |
Έτος έκδοσης : | 2020 |

Είδατε πρόσφατα
-
ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΕΛΑΤΩΝ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |