Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Δωρεάν Παράδοση
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 100.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
(108196768)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Εάν ένα πράγμα είναι σίγουρο, είναι ότι ο τομέας των επικοινωνιών μάρκετινγκ αλλάζει συνεχώς. Οι επικοινωνίες μάρκετινγκ, ή για συντομία marcom, αντιπροσωπεύουν τη συλλογή όλων των στοιχείων στο μείγμα μάρκετινγκ μιας εταιρείας που διευκολύνουν την ανταλλαγή, καθιερώνοντας κοινό νόημα με τους πελάτες της. Η προώθηση είναι μόνο ένα στοιχείο του μείγματος μάρκετινγκ, αλλά η διαφήμιση, οι προωθητικές ενέργειες πωλήσεων, οι δημόσιες σχέσεις, το άμεσο μάρκετινγκ, οι προσωπικές πωλήσεις και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης/ψηφιακά εργαλεία μάρκετινγκ διαδραματίζουν όλο και πιο σημαντικούς και διαρκώς μεταβαλλόμενους ρόλους στην επίτευξη των στόχων μιας εταιρείας.

Το βιβλίο Ολοκληρωμένη Επικοινωνία Μάρκετινγκ προορίζεται για χρήση σε προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά μαθήματα επικοινωνίας μάρκετινγκ, διαφήμισης, στρατηγικής προώθησης, διαχείρισης προώθησης ή άλλων μαθημάτων με παρόμοιες συγκεντρώσεις. Οι καθηγητές και οι φοιτητές θα πρέπει να βρουν αυτό το βιβλίο ουσιαστικό, αλλά ιδιαίτερα ευανάγνωστο, εξαιρετικά επίκαιρο αλλά και εκτιμητικό για την εξέλιξη του κλάδου. Πάνω απ’ όλα, αυτή η έκδοση συνδυάζει την πρακτική της επικοινωνίας μάρκετινγκ στις ποικίλες μορφές της με την αυστηρότητα της έρευνας και της θεωρίας.

Έχει γίνει προσπάθεια να εξισορροπηθεί η κάλυψη κατά την εξέταση των επικοινωνιών μάρκετινγκ τόσο από τα πλεονεκτήματα του καταναλωτή όσο και του εμπόρου και εστιάζει περισσότερο από ποτέ όχι μόνο σε πτυχές διαχείρισης και επιχειρηματικής δραστηριότητας των επικοινωνιών μάρκετινγκ αλλά και στις τελευταίες εξελίξεις στην ψηφιακή διαφήμιση και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : BROKEN HILL PUBLISHERS LTD 
Σελίδες : 864 
ISBN : 978-9925-35-034-6 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση