Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ-ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ-ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:38.43 € 
μόνο 34.59 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ-ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
(108056530)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

H Οικονομική θεωρία ή Πολιτική Οικονομία δεν απευθύνεται μόνο στον οικονομολόγο ή στον υποψήφιο οικονομολόγο. Αντίθετα, ξεκινάει με την πεποίθηση ότι η γνώση των οικονομικών εννοιών και των πολύπλοκων οικονομικών καταστάσεων που επικρατούν στη σύγχρονη πραγματικότητα, είναι τα απαραίτητα εφόδια για κάθε πολίτη που θέλει να σκέφτεται και να ενεργεί με πολιτικοοικονομική βούληση και υπευθυνότητα.

Όπως και οι άλλες επιστήμες έτσι και η οικονομική θεωρία ξεκινάει με τον εντοπισμό κάποιων προβλημάτων που απασχολούν την κοινωνία. Η επίλυση αυτών των προβλημάτων απαιτεί τη διατύπωση θεωριών. Κάθε θεωρία αποτελεί ένα σύνολο από λογικές υποθέσεις και μεθόδους, βάση των οποίων διερευνώνται οι αιτίες κάθε προβλήματος και προτείνονται λύσεις αντιμετώπισης του.

Η ύλη που περιλαμβάνεται στο βιβλίο χωρίζεται σε έξι κεφάλαια:

  • την ανάπτυξη εννοιών για την κατανόηση των μηχανισμών λειτουργίας του πολιτικοοικονομικού συστήματος,
  • την ανάλυση της συμπεριφοράς του καταναλωτή,
  • την ανάλυση της συμπεριφοράς του παραγωγού,
  • τον εντοπισμό των νόμων που διέπουν την παραγωγή και την κατανάλωση αγαθών,
  • τον τρόπο βάση του οποίου προσδιορίζονται οι τιμές των αγαθών στην αγορά,
  • το ρόλο του κράτους στην οικονομία

    Προσδοκία του συγγραφέα είναι να προκαλέσει προβληματισμό και συζήτηση στα θέματα που άπτονται της οικονομικής επιστήμης, ώστε να επιτευχθεί μια δημιουργική προσέγγιση στον τρόπο επίλυσης τους.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΖΗΤΗ 
    Σελίδες : 592 
    ISBN : 978-960-456-072-1 
    Σχήμα : 17Χ24 
    Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
    Έτος έκδοσης : 2007 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση