Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
0
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ 108135848

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 15.84 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 17.60€ 
Προτεινόμενη λιανική 17.60 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
108135848
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΑ ΠΡΩΙΜΑ ΚΕΙΜΕΝΑ

Στα πρώιμα κείμενά του ο μεγάλος αμερικανός κοινωνιολόγος Talcott Parsons επεξεργάζεται έναν συνδυασμό οικονομικών και κοινωνιολογίας, ο οποίος συνιστά κατά μία έννοια τη συνέχεια της κλασικής παράδοσης των οικονομικών.

Ο δεσμός πολιτικής και οικονομίας που κυριαρχούσε στις θεωρίες των κλασικών του 18ου και 19ου αιώνα είχε διαρραγεί με τις αναλύσεις των ορθόδοξων οικονομολόγων, με συνέπεια το γνωστικό αντικείμενο των οικονομικών να λάβει θετικιστικά χαρακτηριστικά συνδεόμενο αποκλειστικά με τη μελέτη και ερμηνεία της ορθολογικής συμπεριφοράς των ατόμων. Έτσι η ατομική και κοινωνική δράση ταυτιζόταν με τον ορθολογισμό, υπό την έννοια της αξιοποίησης των πιο πρόσφορων και αποδοτικών μέσων για την εκπλήρωση εγωιστικών σκοπών. Περαιτέρω αξίες και πολιτισμικά χαρακτηριστικά είτε δεν αποτελούσαν μέρος της εξέτασης και ερμηνείας της οικονομικής συμπεριφοράς του ατόμου είτε συνιστούσαν απλώς εκφάνσεις ανορθολογικών τυποποιήσεων της δράσης. Συνέπεια των παραπάνω ήταν τα οικονομικά να κυριαρχούνται από την επιστημονική λογική της συγκρότησης «νόμων» οικονομικής συμπεριφοράς, από τους οποίους απουσίαζε η υποκειμενική σκοπιά της δράσης, δηλαδή η αξία που δίνουν οι ίδιοι οι δρώντες στη δράση τους και η οποία την καθορίζει σε σημαντικό βαθμό.

Όπως όμως επισημαίνει ο Talcott Parsons, η ατομική δράση είναι ενιαία και δεν χωρίζεται σε στεγανά καθαρής οικονομικής ή κοινωνικής συμπεριφοράς. Η αξία των πρώιμων κειμένων του έγκειται ακριβώς εδώ: στο ότι «νοθεύει» την «καθαρή» οικονομική θεωρία με κοινωνιολογικούς όρους επιδιώκοντας αφ' ενός την παράδοση ολοκληρωμένων ερμηνειών των κοινωνικών φαινομένων με τη συμπερίληψη της υποκειμενικής σκοπιάς της δράσης, αφ' ετέρου τη θεωρητική «νομιμοποίηση» και ανάπτυξη του γνωστικού αντικειμένου της κοινωνιολογίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. 
Σελίδες : 264 
ISBN : 978-960-08-0683-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2016 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση