Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ-ΦΥΣΗ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ-ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
  • ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:17.90 € 
μόνο 16.11 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
(108124514)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο?κόσμος μας, ένας κόσμος υλικής αφθονίας, φέρει ένα κρυμμένο τίμημα: το γεγονός ότι είναι αδύνατον να δούμε σε ποιο βαθμό τα προϊόντα που αγοράζουμε και χρησιμοποιούμε καθημερινά έχουν κόστος σε άλλα επίπεδα. Αγνοούμε τι στοιχίζουν αυτά τα προϊόντα στον πλανήτη, στην υγεία αλλά και στους ανθρώπους που εργάζονται για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες και τις πολυτέλειές μας. Περνάμε τη ζωή μας πλημμυρισμένοι από μια θάλασσα πραγμάτων τα οποία αγοράζουμε, χρησιμοποιούμε, πετάμε, χαλάμε, φυλάμε... Το καθένα από αυτά τα πράγματα έχει τη δική του ιστορία και το δικό του μέλλον - με καταβολές και καταλήξεις που είναι αθέατες σ' εμάς. Οι επιπτώσεις ξεκινούν με την αρχική εξαγωγή ή παραγωγή των συστατικών του κάθε πράγματος, παραμένουν μέσω της χρήσης του στα σπίτια και στο περιβάλλον μας, ενώ συχνά συνεχίζουν να υπάρχουν ακόμη και μετά την ημέρα που απαλλασσόμαστε από αυτό.

Το βιβλίο του Daniel Goleman αποτελεί ένα αποκαλυπτικό ταξίδι στον κόσμο της βιομηχανικής οικολογίας. Αναλύει με συναρπαστικό τρόπο τη λογική που βοηθά τους ανθρώπους και τις επιχειρήσεις να επιδείξουν οικολογική νοημοσύνη: να αντιληφθούν τις οικολογικές συνέπειες του σύγχρονου τρόπου ζωής και να επιτύχουν τη ριζική διαφάνεια που θα ανοίξει τον δρόμο για την ουσιαστική αλλαγή προς όφελος του μέλλοντός μας.Ο Daniel Goleman, Ph.D., του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, με τη διπλή ιδιότητα του ψυχολόγου και του δημοσιογράφου, καλύπτει τα θέματα ψυχολογίας και νευροεπιστημών για το γνωστό, έγκυρο έντυπο των New York Times, ενώ άρθρα του εμφανίζονται σε εφημερίδες και περιοδικά όλου του κόσμου. Δίδαξε στο Χάρβαρντ και διετέλεσε αρχισυντάκτης του περιοδικού Psychology Today.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΕΔΙΟ 
Σελίδες : 240 
ISBN : 978-960-546-509-4 
Σχήμα : 17Χ23 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2015 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση