Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Εξαντλημένο
ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ X-FACTOR 1 KAI 2
ΛΕΥΚΩΜΑ
  • ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ X-FACTOR 1 KAI 2
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 Εξαντλημένο 
ΕΞΑΝΤΛΗΜΕΝΟ
ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ X-FACTOR 1 KAI 2
(108081709)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Στο λεύκωμα ένας fan θα βρει εκατοντάδες παρασκηνιακές φωτογραφίες που δεν τις έχει ξαναδεί ποτέ. Θα βρει όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στα δύο παιχνίδια. Όλα τα τραγούδια βδομάδα με βδομάδα, τους αποχωρήσαντες, βιογραφικά και φυσικά αυτόγραφα από τους πιο δημοφιλείς.
  • Από την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε, έβγαζα φωτογραφίες. Όταν τέλειωσε το πρώτο X-Factor και πέρασαν κάνα-δυό μήνες τότε μου ήρθε η ιδέα για να βγάλω ένα βιβλίο. Όμως στην πορεία θεωρήσαμε ότι ήταν αργά πια για να κυκλοφορήσει ένα τέτοιο λεύκωμα. Θα έμοιαζε ανεπίκαιρο κι' έτσι κράτησα την ιδέα για φέτος.
  • Το βιβλίο είναι μοιρασμένο μισό-μισό και έχει δύο εξώφυλλα. Το 1 και το 2
  • Μάζεψα ένα πολύ μεγάλο όγκο φωτογραφιών αλλά ευτυχώς που κάθε βδομάδα έκανα διαλογή γιατί στο τέλος θα τα έβρισκα μπαστούνια.
  • Ο Σάκης Ρουβάς πάντα με άφηνε να τον βγάζω ακόμα και όταν ήταν αξύριστος, άντυτος, αχτένιστος και ιδρωμένος. Στις πρόβες δηλαδή. Αλλά τον έχω και με όλα τα κοστούμια που φόρεσε σε όλα τα live.
  • O Νικόλας Μεταξάς μου έστειλε το αυτόγραφο του από την Βοστόνη.
  • Επειδή οι φωτογραφίες του Λούη δεν μου άρεσαν ταξίδεψα μέχρι την Κύπρο να τον βγάλω και να του πάρω το αυτόγραφό του.
  • Όλα τα παιδιά στα καμαρίνια ή στα παρασκήνια που με έβλεπαν με την μηχανή αντί να φρικάρουν μου πόζαραν με χαρά κι' ας ήταν άβαφτες οι κοπέλες ή ημίγυμνα τα αγόρια...
  • Περιγράφω όλα τα στάδια ανεύρεσης των νέων ταλέντων και το πώς γίνεται η διαλογή. Έτσι μπορεί κάποιος να καταλάβει και πως λειτουργεί το όλο σύστημα.
  • Γράφω μόνο για τις δικές μου εμπειρίες. Ότι έπεσε στην δική μου αντίληψη.
  • Κυρίως όμως το λεύκωμα είναι φωτογραφικό και αποτελείται από 156 σελίδες.

  • ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
    Εκδότης : ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ 
    Σελίδες : 156 
    ISBN : 978-960-99040-5-6 
    Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
    Έτος έκδοσης : 2010 
    ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
    ΨΗΦΙΣΤΕ
    Σύνολο Ψήφων: 0
    ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
     
    Το καλάθι σας είναι άδειο

    Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

    Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
    Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

    Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
    Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

     
    Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

    Πληροφορίες

    Ρυθμίσεις

    Απόρριψη

    Αποδοχή

    Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
    Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
    Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

    Αποθήκευση