Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Ο ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΠΩΛΟΥΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΔΙΚΑΙΟ ΑΣΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ
  • Ο ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΠΩΛΟΥΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 45.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΠΩΛΟΥΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
(108171543)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Ο έλεγχος της πωλούμενης επιχείρησης πριν από την εξαγορά της, γνωστός ως due diligence, είναι μια διαδικασία που ακολουθείται παγίως στις συναλλαγές. Με τον τρόπο αυτό ο ενδιαφερόμενος λαμβάνει ενημέρωση σχετικά με την επιχείρηση και τα τυχόν προβλήματα που αυτή αντιμετωπίζει. Περαιτέρω, το πληροφοριακό υλικό που έχει συγκεντρωθεί αποτελεί τη βάση για τη διαμόρφωση της σύμβασης και την κατάστρωση της ευθύνης του πωλητή.

Αντικείμενο της μελέτης είναι η ανάλυση των ζητημάτων που ανακύπτουν κατά τη διεξαγωγή του due diligence. Καταρχήν, ερευνάται το due diligence ως μέσο εκπλήρωσης της διαφώτισης που οφείλει ο πωλητής, σύμφωνα με το άρθρο 197 ΑΚ. Εδώ, αναζητούνται οι προϋποθέσεις υπό τις οποίες επέρχεται ανακοίνωση των προβλημάτων, ιδίως μέσω της πρόσβασης σε οργανωμένες βάσεις δεδομένων, και πώς οι ενέργειες του αγοραστή ασκούν επιρροή στη ροή της πληροφόρησης. Στη συνέχεια, εξετάζονται θέματα ευθύνης του πωλητή. Πρώτα, το due diligence συσχετίζεται προς τις διατάξεις της πώλησης με κυριότερη εκείνη του άρθρου 537 ΑΚ, οπότε και διαπιστώνονται οι συνέπειες της γνώσης που αποκομίζει ο αγοραστής μέσω του due diligence στα δικαιώματά του. Ακολούθως, παρουσιάζονται οι τυπικές ρήτρες που ενσωματώνονται στη σύμβαση ως απόρροια της διενέργειας του due diligence και οι οποίες είτε ρυθμίζουν θέματα ευθύνης του πωλητή είτε οριοθετούν την πληροφόρηση που χορηγήθηκε.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : Π.Ν. ΣΑΚΚΟΥΛΑΣ 
Σελίδες : 346 
ISBN : 978-618-203-037-0 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΜΟΝΟΓΡΑΦΙΕΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ 
Μήνας έκδοσης : Μάιος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ
<
ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΩΡΓΗΣ
ΦΕΓΓΑΡΟΠΕΤΡΕΣ
TRIUMPH
ΣΟΥΤΙΕΝ TRIUMPH HARMONY SPOTLIGHT W01 ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΠΕΖ (90G)
>
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση