Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΗΓΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ
  • Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΗΓΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:10.00 € 
μόνο 9.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΗΓΗ ΔΥΣΤΥΧΙΑΣ
(108180601)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Οι ιδέες του Φρόυντ σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του ανθρώπου μέσα στην κοινωνία κυριάρχησαν κατά το πρώτο μισό του 20ού αιώνα. Σήμερα, το ενδιαφέρον μας για μια ολοκληρωμένη εικόνα των θεωριών του αναζωπυρώνεται και είναι αξιοσημείωτο ότι η σύγχρονη ερμηνεία τους δεν διαφέρει και πολύ από εκείνη του Φρόυντ πριν από έναν αιώνα. Ο πολιτισμός πηγή δυστυχίας είναι από τα πιο πολυδιαβασμένα βιβλία του 20ού αιώνα και εξακολουθεί να είναι επίκαιρο μέχρι τις μέρες μας.

Η επιστήμη ανακαλύπτει σήμερα ότι οι ψυχολογικές θεωρίες που διατύπωσε ο Φρόυντ με τις μελέτες του μπορούν να χρησιμεύσουν στη σύνδεση των διαφόρων κοινωνικοπολιτικών προεκτάσεων και τη σύμπλευση της ψυχανάλυσης με τον πολιτισμό, την κοινωνιολογία, την εθνολογία και τη θρησκειολογία. Στη σύνδεση αυτή αναφέρονται τα βιβλία του Ο πολιτισμός πηγή δυστυχίας. Τοτέμ και Ταμπού, Ψυχολογία των μαζών και ανάλυση του Εγώ, Το μέλλον μιας αυταπάτης, Ο άνδρας Μωυσής και η μονοθεϊστική θρησκεία.

Σε αυτά πρέπει να προστεθούν και η πρώιμη μελέτη του Η "πολιτισμική" σεξουαλική ηθική και σύγχρονη νευρικότητα, καθώς και οι δύο μελέτες που έγραψε το 1915 στη σκιά του A Παγκοσμίου Πολέμου, με τίτλο Επίκαιρες παρατηρήσεις για τον πόλεμο και το θάνατο. Δεν πρέπει να ξεχνάμε και το υπό μορφή επιστολής προς τον Αϊνστάιν κείμενό του "Γιατί πόλεμος;" κ.ά.

Όπως τονίζει ο Φρόυντ στο έργο του Ο πολιτισμός πηγή δυστυχίας στο πρόγραμμα της "Δημιουργίας" δεν περιέχεται η πρόθεση να είναι ο άνθρωπος "ευτυχισμένος". Αυτό που ονομάζουμε ευτυχία προέρχεται μάλλον από την ξαφνική ικανοποίηση συσσωρευμένων αναγκών και είναι σύμφωνα με τη φύση του δυνατό μόνο σαν επεισοδιακό φαινόμενο.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΟΛΥΤΡΟΠΟΝ 
Σελίδες : 186 
ISBN : 978-960-6840-73-9 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση