Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ο ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • Ο ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:19.08 € 
μόνο 17.17 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
(108179627)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Το έργο του Herbert Marcuse Ο μονοδιάστατος άνθρωπος. Μελέτες για την ιδεολογία της ανεπτυγμένης βιομηχανικής κοινωνίας (1964), είναι, αναμφίβολα, ένα από τα σημαντικότερα φιλοσοφικά έργα του 20ού αιώνα, το οποίο διατηρεί αλώβητη την αξία του έως σήμερα.

Σύμφωνα με τον Marcuse, "η ανεπτυγμένη βιομηχανική κοινωνία" διέπεται από έναν ολοκληρωτισμό, από έναν ολοκληρωτισμό κάποιου άλλου τύπου, διαφορετικό από τον κλασικό• πρόκειται, συγκεκριμένα, για τον ολοκληρωτισμό ως "οικονομικο-τεχνικό ομοιομορφισμό", ο οποίος λειτουργεί μέσω της "χειραγώγησης των αναγκών" των ανθρώπων• κύριο γνώρισμα του ολοκληρωτισμού αυτού είναι η, στο πλαίσιό του, επίτευξη ενός "ειδικού συστήματος παραγωγής και διανομής".

Στο πλαίσιο αυτό του ολοκληρωτισμού ως "οικονομικο-τεχνικού ομοιομορφισμού", η ψευδο-σεξουαλική απελευθέρωση, η μαζική κουλτούρα, και η εμφύτευση στο άτομο "ψευδών αναγκών", είναι τρία φαινόμενα που υπηρετούν αποτελεσματικά τους μηχανισμούς του ολοκληρωτισμού αυτού, καθώς συντελούν καθοριστικά στην εξαφάνιση, στο εσωτερικό του ατόμου και, άρα, μέσα στο εσωτερικό της κοινωνίας, της διάστασης του αρνητικού, της άρνησης της κατεστημένης κοινωνίας, της κοινωνικής πραγματικότητας. Το μέγα, μοιραίο, αποτέλεσμα της εξαφάνισης της διάστασης του αρνητικού, στο εσωτερικό του ατόμου και, άρα, στο εσωτερικό της κοινωνίας, είναι ότι ο άνθρωπος, έχοντας απωλέσει αυτήν την διάσταση του αρνητικού, την μία από τις δύο διαστάσεις οι οποίες (κατά τον Marcuse) τον διακρίνουν -η άλλη είναι η διάσταση της προσαρμογής και της κατάφασης-, καθίσταται πλέον "μονοδιάστατος άνθρωπος".

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 344 
ISBN : 978-960-02-3861-7 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΗΓΕΣ 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση