Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • Ο ΕΑΥΤΟΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:10.60 € 
μόνο 9.54 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ
(108185356)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΕΣΗ

Μέσα από μία μεθοδολογική πρόταση σε μία ανοικτή συζήτηση, αυτό το κείμενο πραγματεύεται τη διεπιστημονική δυναμική θεωρητικών ζητημάτων, όπως η θεωρία της επιτέλεσης και η σύνδεσή της με την εθνογραφική πράξη στο πεδίο και στην αίθουσα, ή η αυτοαναφορικότητα στην εθνογραφική γραφή.

Επιχειρείται να αναδειχθεί μία ακόμη όψη της εθνογραφικής έρευνας πεδίου ως επιτέλεσης, και η αναπλαισίωσή της μέσα από εκείνα τα σημεία όπου οι μεθοδολογικές αρχές ζυμώνονται με την ίδια τη βιωματική εμπειρία και συμμετοχή του εθνογράφου ερευνητή στο πεδίο. Από αυτή την άποψη, η εθνογραφική έρευνα πεδίου είναι μια βαθιά ανθρώπινη εμπειρία. Επιχειρείται ένα βήμα ακόμη προς την επιτελεστική διάσταση της εθνογραφικής συνθήκης και με εργαλεία της υποκριτικής τέχνης, όπως η μέθοδος Στανισλάβσκι, που στην πράξη μπορεί να λειτουργούν συμπληρωματικά με τη θεωρία της επιτέλεσης: διαπιστώνεται ότι μέσα από μια συνειδητή διαχείριση του «ρόλου», του κοινωνικού ρόλου που υιοθετεί ο ερευνητής στο πεδίο, αφ’ ενός (αυτο)ελέγχεται η εσωτερική σύγκρουση που προξενείται από την επαφή και την προσαρμογή στην κοινωνική διαφορετικότητα, αλλά και στην ετερότητα των συντελεστών της εθνογραφικής έρευνας, ενώ αφ’ ετέρου αυτή η «ταύτιση» της συμμετοχικής παρατήρησης μπορεί να έχει ψυχοθεραπευτική εφαρμογή.

Ως αποτέλεσμα αυτής της θεωρητικής και μεθοδολογικής διαδρομής, που διατρέχει την ιστορία της εθνογραφικής έρευνας πεδίου μέσα από χαρακτηριστικές στιγμές της, αλλά και την ίδια την προσωπική διαδρομή της εθνογράφου ερευνήτριας στο πεδίο, προκύπτει και η κατάθεση ενός διδακτικού «πρωτοκόλλου» για τη διεξαγωγή της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 208 
ISBN : 978-960-02-3894-5 
Σχήμα : 14X21 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση