Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Ο ΑΛΛΟΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΔΟΚΙΜΙΑ-ΜΕΛΕΤΕΣ
  • Ο ΑΛΛΟΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:16.00 € 
μόνο 14.40 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Ο ΑΛΛΟΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ
(108195383)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΥΠΟΣ-ΕΟΡΤΕΣ-ΘΕΑΤΡΟ-ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ-ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

Το βιβλίο αυτό φιλοδοξεί να μην είναι ένα ακόμη βιβλίο για τον Μικρασιατικό Πόλεμο στο πλαίσιο της εθνικής ιστοριογραφίας. Επικεντρώνεται στη μελέτη της δημόσιας σφαίρας της εποχής επιδιώκοντας -όσο είναι δυνατόν- να περάσει «από την άλλη μεριά του καθρέφτη», κατά την έκφραση του Αντώνη Λιάκου, και να δώσει φωνή στην ίδια την εποχή. Η καθημερινότητα, εξάλλου, της τότε πολεμικής περιόδου πολύ λίγο έχει αναδειχθεί όπως και η πρόσληψη του πολέμου στον ελλαδικό χώρο. Έτσι, το βιβλίο εστιάζει στον τρόπο με τον οποίο παρουσιαζόταν ο πόλεμος στον κυρίαρχο δημόσιο λόγο, στα ελληνικά μετόπισθεν κυρίως, και πώς αυτός δικαιολογούνταν. Ενδιαφέρει, επίσης, το κατά πόσον και πώς απασχόλησαν τη δημόσια σφαίρα της εποχής τα προβλήματα που η κοινωνία βίωνε εξαιτίας του πολέμου, και ποια αναδείχτηκαν ως κυρίαρχα.

Ποιος ήταν λοιπόν ο εχθρός; Κυριαρχείται ο δημόσιος χώρος από τον Πόλεμο και πότε συμβαίνει αυτό; Πώς διαμορφώνονται και, κυρίως, πώς παρουσιάζονται οι κοινωνικές και ιδεολογικές συγκρούσεις και η καθημερινότητα των ανθρώπων υπό την πίεση του Πολέμου; Πώς δικαιολογούνται στην κοινή γνώμη οι απώλειες σε «ανθρώπινο πλεόνασμα» και στην υλική βάση της κοινωνίας;

Όλα αυτά ερευνώνται μέσα από τον ημερήσιο και περιοδικό Τύπο, τις τελετές και τις εορτές, τις θεατρικές παραστάσεις, τις παραστάσεις του θεάτρου σκιών και τον κινηματογράφο, και παρουσιάζονται σε μια θεματική αφήγηση που περιλαμβάνει και βιβλιογραφική έρευνα. Δημόσιες εκδηλώσεις, όπως ομιλίες σε φιλολογικούς συλλόγους, εκθέσεις φωτογραφίας, ζωγραφικής ή γλυπτικής, στον βαθμό που σχετίζονταν με τον Πόλεμο, αποτέλεσαν επίσης υλικό για το βιβλίο. Η αφήγηση φτάνει μέχρι τις παραμονές της ήττας και της καταστροφής, τον Αύγουστο του 1922.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΣΙΝΗ 
Σελίδες : 324 
ISBN : 978-618-5346-52-2 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση