Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ 108005545

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 23.28 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 25.87€ 
Προτεινόμενη λιανική 25.87 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ
108005545
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Σκεφτείτε την τελευταία φορά που προσπαθήσατε να μεταπείσετε κάποιον για κάτι σημαντικό: έναν ψηφοφόρο για τις πολιτικές του πεποιθήσεις, έναν καταναλωτή για τις προτιμήσεις του, ένα μαθητή για τη σχολική του εργασία. Είναι πολύ πιθανό να μην τα καταφέρατε. Γιατί οι άνθρωποι αλλάζουν τόσο δύσκολα γνώμη; Γιατί εθίζονται σε έναν συγκεκριμένο τρόπο σκέψης; Τι χρειάζεται για ν αλλάξουν την οπτική τους;

Σ αυτό το πρωτοποριακό βιβλίο, ο παγκοσμίου φήμης ψυχολόγος του Χάρβαρντ διατυπώνει πρωτότυπες υποθέσεις για το γοητευτικό αυτό αίνιγμα - υποθέσεις που μπορούν να αλλάξουν την επικοινωνία μας με τους άλλους στη δουλειά, το σπίτι, σε κάθε μας δραστηριότητα. Ο Gardner, του οποίου τα έργα τα τελευταία τριάντα χρόνια άλλαξαν ριζικά τις κρατούσες αντιλήψεις περί ευφυΐας, περί δημιουργικότητας, και περί ηγεσίας, απορρίπτει την παραδοσιακή αντίληψη ότι οι άνθρωποι αλλάζουν γνώμη ξαφνικά και αποδεικνύει ότι πρόκειται για μια σταδιακή διαδικασία.

Ο συγγραφέας διακρίνει επτά «εργαλεία» που μας βοηθούν να γίνουμε πιο διαλλακτικοί, όπως τη λογική, την έρευνα κ.ά. και δείχνει πώς μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε, για να πετύχουμε σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά μας και να πείσουμε τους άλλους για μια άποψη ή μια ενέργειά μας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Μετάφραση : ΓΙΑΤΑΓΑΝΑΣ ΞΕΝΟΦΩΝ 
Σελίδες : 289 
ISBN : 960-218-468-Χ 
Σχήμα : 17x24 
Σειρά : BUSINESS MANAGEMENT 
Έτος έκδοσης : 2006 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση