Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΜΙΚΤΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΜΙΚΤΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:18.01 € 
μόνο 16.21 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΙΚΤΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ
(108177983)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΣ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

«Τέσσερα από τα πιο σοβαρά προβλήματα στις κοινωνικές επιστήμες είναι o κατακερματισμός των ερευνητικών μεθόδων, η χρήση συμβατικών μεθόδων για λόγους ευκολίας, η έλλειψη γνώσης των ποιοτικών μεθόδων και η απειρία σχετικά με εναλλακτικά φιλοσοφικά πλαίσια. Το βιβλίο αυτό άμεσα και επιδέξια πραγματεύεται όλα τα παραπάνω ζητήματα. Θα βοηθήσει φοιτητές καθώς και πεπειραμένους ερευνητές στην υιοθέτηση των κατάλληλων μεθόδων για τα ερευνητικά τους ερωτήματα αξιοποιώντας προηγμένες δεξιότητες ποιοτικής έρευνας και φιλοσοφικές αντιλήψεις».
Frederick J. Wertz, Psychology Department, Fordham University

«Επιτέλους, ένα εγχειρίδιο το οποίο δίνει τα εφόδια στον αναγνώστη-ερευνητή να διεξαγάγει με ευαίσθητο και δεοντολογικό τρόπο ένα ερευνητικό έργο μεικτών μεθόδων. Το βιβλίο βρίθει παραδειγμάτων από ενδιαφέρουσες ποιοτικές έρευνες που επεξηγούν τις μεικτές μεθόδους χωρίς εξειδικευμένη ορολογία και ερμηνευτικές ασάφειες».
Nancy Grudens-Schuck, Department of Agricultural Education & Studies, Iowa State University

«Αυτό είναι το πρώτο βιβλίο που παρουσιάζει μια λεπτομερή στρατηγική για την έρευνα μεικτών μεθόδων η οποία βασίζεται σε ένα ποιοτικό -και όχι ποσοτικό ή πραγματιστικό- πλαίσιο ... Θα φανεί ιδιαίτερα χρήσιμο στους ποιοτικούς ερευνητές που εκτιμούν τη χρησιμότητα ορισμένων ποσοτικών μεθόδων και δεδομένων αλλά δεν αρέσκονται στις συνήθεις ποσοτικά προσανατολισμένες παρουσιάσεις για τις μεικτές μεθόδους έρευνας».
Joseph Maxwell, Graduate School of Education, George Mason University

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : GUTENBERG 
Σελίδες : 334 
ISBN : 978-960-01-2291-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΣΤΟΝ 21Ο ΑΙΩΝΑ 
Μήνας έκδοσης : Φεβρουάριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση