Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:22.70 € 
μόνο 20.43 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΙΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ
(108084217)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:
Εισαγωγή (στενότητα αγαθού, αγορά, ισορροπία, ...). Ζήτηση, προσφορά και ισορροπία. Μια γενική άποψη (ατομική ζήτηση, καμπύλη ζητήσεως, προσφορά, μετατοπίσεις, ...). Η μέτρηση των ελαστικοτήτων (ελαστικότητες της ζητήσεως και της προσφοράς, εισοδηματική και σταυροειδής ελαστικότητα, ...). Θεωρία της ζητήσεως τoυ καταναλωτή: Η μέθοδος της χρησιμότητας (συνολική και οριακή χρησιμότητα, ισοροπία καταναλωτή, ανταλλαγή, υποκατάστατο αγαθό, αποτέλεσμα εισοδήματος, ...). Θεωρία της ζητήσεως τoυ καταναλωτή: Η μέθοδος των καμπυλών αδιαφορίας (ορισμοί, οριακός λόγος υποκαταστάσεως, εισοδηματική γραμμή, ισορροπία καταναλωτή, ανταλλαγή, καμπύλες εισοδήματος-καταναλώσεως και τιμής-καταναλώσεως, ...). Θεωρία της παραγωγής (συνολικό, μέσο και οριακό προϊόν, στάδια παραγωγής, καμπύλες ίσου προϊόντος, καμπύλες ίσου κόστους, καμπύλη επεκτάσεως, αποδόσεις κλίμακας, ...). Κόστος παραγωγής (καμπύλες κόστους, ...). Τιμές και παραγωγή στον πλήρη ανταγωνισμό (πλήρης ανταγωνισμός, τιμές και ισορροπία, βραχυχρόνια προσφορά, μακροχρόνια ισορροπία, κλάδοι σταθερού, αυξανόμενου και φθίνοντος κόστους, ...). Τιμές και παραγωγή στο καθαρό μονοπώλιο (καμπύλη οριακού εσόδου, ισορροπία, έλεγχος του μονοπώλιου, ...). Τιμές και παραγωγή στο μονοπωλιακό ανταγωνισμό και το ολιγοπώλιο (μονοπωλιακός ανταγωνισμός, ισορροπία, ολιγοπώλιο, υποδείγματα Cournot, Edgeworth, Chamberlin, καρτέλ, ηγεσίας τιμής, ...). Τιμές και απασχόληση των συντελεστών παραγωγής (πλήρης ανταγωνισμός στις αγορές τoυ προϊόντος και των συντελεστών παραγωγής, πλήρης ανταγωνισμός στην αγορά των συντελεστών παραγωγής και μονοπώλιο στην αγορά τoυ προϊόντος, μονοψώνιο). Γενική ισορροπία και οικονομική της ευημερίας (γενική ισορροπία, οικονομική της ευημερίας).

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΣΠΙ ΕΚΔΟΤΙΚΗ 
Σελίδες : 292 
ISBN : 978-960-7610-18-8 
Σχήμα : 21Χ29 
Σειρά : SCHAUMS OUTLINE SERIES 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση