ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 108170327
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Περιέχει: Δημιουργία και προσφορά αξίας για τον πελάτη - Παγκόσμιο, ηθικό και βιώσιμο μάρκετινγκ - Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ - Δημιουργήστε ένα σχέδιο μάρκετινγκ - Έρευνα αγοράς - Ανάλυση στοιχείων μάρκετινγκ: Καλώς ορίσατε στην εποχή των μεγάλων δεδομένων - Κατανόηση των καταναλωτικών και επιχειρηματικών αγορών - Τμηματοποίηση, στόχευση και τοποθέτηση - Προϊόν Ι: Καινοτομία και ανάπτυξη νέων προϊόντων - Προϊόν ΙΙ: Στρατηγική προϊόντος, διαχείριση μάρκας και προϊόντος - Τιμή: Πόσο κοστίζει η πρόταση αξίας; - Τα μαθηματικά του μάρκετινγκ - Παράδοση των αγαθών: Καθορισμός της στρατηγικής διανομής - Βελτιώνοντας την εμπειρία των καταναλωτών: Αγαθά και υπηρεσίες μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων - Προώθηση Ι: Διαφήμιση - Προώθηση ΙΙ: Μάρκετινγκ στα Κοινωνικά Μέσα Δικτύωσης και Άλλα Εργαλεία Επικοινωνίας - Σχέδιο Mάρκετινγκ: Η S&S Smoothie Company
| Εκδότης : | ΤΖΙΟΛΑΣ |
| Σελίδες : | 632 |
| ISBN : | 978-960-418-630-3 |
| Σχήμα : | 21X29 |
| Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2020 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


