ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ 108171773

Παράδοση σε 4-6 μέρες

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
Αποτελεί ένα καινούριο και περιεκτικό εγχειρίδιο για τις ραγδαία μεταβαλλόμενες και αυξανόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ειδικοί του τουριστικού μάρκετινγκ σε αυτόν τον δυναμικό και συναρπαστικό τομέα της παγκόσμιας οικονομίας.
Στοχεύει να αποτελέσει για τους επαγγελματίες και τους φοιτητές του τουρισμού και της φιλοξενίας μια σύγχρονη, προσβάσιμη και χρήσιμη πηγή καθώς προετοιμάζονται για τις προκλήσεις του μάρκετινγκ σε παγκόσμιο επίπεδο. Είναι μια σαφής απεικόνιση του τοπίου που αλλάζει, και προσφέρει μια μοναδική οπτική δίνοντας έμφαση σε τρεις θεματικές: τη συνεργασία, την τεχνολογία και τις εμπειρίες.

Είδατε πρόσφατα
-
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο |