Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ 108202936

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 41.48 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 46.09€ 
Προτεινόμενη λιανική 46.09 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΛΙΑΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΧΟΝΔΡΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ
108202936
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το παρόν βιβλίο είναι η 2η ανανεωμένη και ενημερωμένη έκδοση της πρώτης ελληνικής συγγραφικής προσπάθειας για τη συστηματική και αναλυτική προσέγγιση των φαινομένων και των προβλημάτων του μάρκετινγκ εμπορικών επιχειρήσεων.

Κύριο χαρακτηριστικό του παρόντος βιβλίου είναι η εκτενέστατη κάλυψη της διεθνούς βιβλιογραφίας και η επιστημονική προσέγγιση στα θέματα ανάλυσης, σχεδιασμού και εφαρμογής του μάρκετινγκ στο πεδίο του λιανικού και χονδρικού εμπορίου.

Οι έγκριτοι πανεπιστημιακοί Γεώργιος Μπάλτας και Νικόλαος Παπαβασιλείου προσφέρουν ένα άρτιο εγχειρίδιο που συνδέει τη θεωρία με την πράξη και υποστηρίζει τη λήψη αποφάσεων στα πλαίσια της διοίκησης εμπορικών επιχειρήσεων.

Στη 2η έκδοση του συγγράμματος «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» εξετάζονται τα εξής θέματα:
-Βασικές έννοιες για την κατανόηση της διανομής και του εμπορίου ως οικονομικών διαδικασιών
-Εισαγωγή στο λιανικό εμπόριο
-Διοίκηση συλλογής εμπορευμάτων
-Επικοινωνιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου
-Τιμολογιακή πολιτική του λιανικού εμπορίου
-Διαχείριση του χώρου στις εμπορικές επιχειρήσεις
-Αρχές εμπορικής τοποθεσίας, επιλογή περιοχής και σημείου εγκατάστασης
-Ατμόσφαιρα καταστήματος και σχεδιασμός του εμπορικού περιβάλλοντος
-Εξυπηρέτηση πελατών στο λιανικό εμπόριο
-Το λιανικό εμπόριο στην ψηφιακή εποχή
-Τα ειδικά θέματα του χονδρικού εμπορίου, όπως λειτουργίες, τύποι επιχειρήσεων και στρατηγικές μάρκετινγκ

Το βιβλίο «Μάρκετινγκ Λιανικού και Χονδρικού Εμπορίου» απευθύνεται κυρίως στην κάλυψη των ιδιαιτέρων αναγκών των αναγνωστών που είτε σπουδάζουν συναφή αντικείμενα σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό επίπεδο είτε ασχολούνται επαγγελματικά με το εμπόριο και τη διοίκηση.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ROSILI 
Σελίδες : 248 
ISBN : 978-618-5131-88-3 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση