\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 4.0
(108169702)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το Μάρκετινγκ 4.0 παρέχει μια τεκμηριωμένη προσέγγιση για την καθοδήγηση των πελατών από την επίγνωση στην υποστήριξη. Για τη συγγραφή αυτού του πολυαναμενόμενου οδηγού, ο πατέρας του σύγχρονου μάρκετινγκ Philip Kotler συναντά ξανά τους κορυφαίους στοχαστές του κλάδου Hermawan Kartajaya και Iwan Setiawan της MarkPlus, Inc. για να μοιραστούν με τον κόσμο απτούς τρόπους με τους οποίους οι επαγγελματίες του μάρκετινγκ μπορούν να επηρεάζουν τους πελάτες στις διάφορες διαδρομές του ταξιδιού τους. Η μετάβαση από τη νοοτροπία του παραδοσιακού μάρκετινγκ σε αυτήν του ψηφιακού πραγματοποιείται ομαλά μέσω των πρακτικών συμβουλών και των εύληπτων εξηγήσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και να αξιοποιήσετε από την πρώτη κιόλας ημέρα. Στο τέλος κάθε κεφαλαίου παρέχεται μια σύνοψη των θεμάτων που καλύφθηκαν στο κεφάλαιο, ώστε το βιβλίο να χρησιμεύει και ως καθημερινός οδηγός αναφοράς. Επίσης περιλαμβάνονται ερωτήσεις για σκέψη, οι οποίες δίνουν το έναυσμα για προσωπικές ανακαλύψεις και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τον συντονισμό συζητήσεων με ολόκληρο τον οργανισμό. Αυτός ο απαράμιλλος οδηγός σάς δίνει τη δυνατότητα: Η θεώρηση του μάρκετινγκ από μια εντελώς νέα σκοπιά μπορεί να φαντάζει τρομακτική, όμως με το εύχρηστο πλαίσιο που παρέχει το Μάρκετινγκ 4.0 μπορείτε γρήγορα να πετύχετε αυτό που πάντοτε είχε σημασία -να κερδίσετε τις εντυπώσεις των πελατών. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|