MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ 108097153
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η 18η έκδοση του βιβλίου Perreault/McCarthy, Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ έρχεται να προσθέσει νέα στοιχεία στις θεμελιώδεις αρχές των προηγούμενων εκδόσεων - το πλαίσιο που διαμορφώνουν τα «τέσσερα P», το διοικητικό προσανατολισμό, και την εστίαση του στρατηγικού σχεδιασμού. Τα βιβλία του Perreault, παρουσιάζοντας τα «τέσσερα P» και τη χρήση τους, έδωσαν νέα πνοή στα εισαγωγικά μαθήματα του μάρκετινγκ. Στο σύνολό του, το βιβλίο επικεντρώνεται στον τρόπο με τον οποίο τα διοικητικά στελέχη θα πρέπει να λαμβάνουν τις αποφάσεις μάρκετινγκ, που σχετίζονται με την επιλογή των πελατών στους οποίους θα εστιάσουν και με τις δυνατότητες βέλτιστης κάλυψης των αναγκών τους.
Το διοικητικό αλλά και το ευρύτερο περιβάλλον μάρκετινγκ μεταβάλλεται συνεχώς. Η συγγραφική ομάδα του βιβλίου, ενημερώνει διαρκώς τα κείμενα έτσι ώστε να αντανακλούν κάθε στιγμή τις βέλτιστες πρακτικές και τους τρόπους σκέψης που επικρατούν στο χώρο του μάρκετινγκ.
| Εκδότης : | ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ |
| ISBN : | 978-960-489-150-4 |
| Μήνας έκδοσης : | Δεκέμβριος |
| Έτος έκδοσης : | 2011 |
Είδατε πρόσφατα
-
MARKETING ΜΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
Περισσότερα -
ΠΑΙΧΝΙΔΙ HUNTER ΛΟΥΤΡΙΝA ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΧΕΔΙΑ 3T...
Περισσότερα -
UNISEX ΡΟΛΟΙ HAEMMER DSC-17 IMPERIA II SPRING...
Περισσότερα -
ΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ 1962-1977
Περισσότερα -
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΔΙΚΟΣ ΦΟΡΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΠΑΛΙ...
Περισσότερα -
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Περισσότερα -
ΚΑΛΤΣΕΣ ADIDAS PERFORMANCE ANKLE THIN 3PP ΜΩΒ...
Περισσότερα -
ΤΟ INTERNET ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟ...
Περισσότερα -
ΜΠΟΤΑΚΙΑ LEVI'S JAX PLUS MINI VFOR0102S ΣΚΟΥΡ...
Περισσότερα -
ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΙΑΣ ΑΥΤΟΜΑΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


