Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
MANAGEMENT - ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΙΚΡΟ-ΜΑΚΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
  • ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:68.00 € 
μόνο 61.20 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
(108128944)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Στη νέα, 2η έκδοση (3η αμερικανική) της Μακροοικονομικής οι διακεκριμένοι συγγραφείς και ακαδημαϊκοί Daron Acemoglu, David Laibson και John A. List συνεχίζουν να αξιοποιούν δεδομένα από τον πραγματικό κόσμο, αναδεικνύοντας την εκπληκτική δύναμη των οικονομικών να προβλέπουν και να βελτιώνουν όσα συμβαίνουν γύρω μας. Παράλληλα, με απλό και εύληπτο τρόπο δίνουν στους φοιτητές τη δυνατότητα να βελτιστοποιήσουν τις βασικές αρχές της οικονομικής ανάλυσης, ώστε να κατανοήσουν καλύτερα την ανθρώπινη συμπεριφορά. Βελτιστοποίηση, ισορροπία και εμπειρισμός είναι οι τρεις κεντρικές ιδέες, τις οποίες πραγματεύονται οι συγγραφείς στα επιμέρους κεφάλαια.

Ειδικότερα, η αναθεωρημένη και εμπλουτισμένη έκδοση περιλαμβάνει:
- Τρία νέα κεφάλαια, για τη λήψη χρηματοπιστωτικών αποφάσεων, για την οικονομική της ζωής, της υγείας και του περιβάλλοντος και για την πολιτική οικονομία
- Στοιχεία για την ανάλυση των οικονομικών επιπτώσεων της COVID-19 με δετικές και κανονιστικές οπτικές, για τις συνέπειες της πανδημίας στη ζήτηση στον τομέα των καυσίμων, καθώς και για την αντισταθμιστική σχέση μεταξύ υγείας και οικονομικής παραγωγής κατά τη διάρκεια της πρόσφατης υγειονομικής κρίσης
- Νέα δεδομένα για την εμπορική πολιτική, συμπεριλαμβανομένων πρόσφατων αλλαγών στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ, για τις αμερικανικές προεδρικές εκλογές του 2020, καθώς και για το Brexit
- Προσθήκη Προβλημάτων οικονομικών βάσει πραγματικών στοιχείων στο τέλος κάθε κεφαλαίου για την εξάσκηση των φοιτητών στην ανάλυση και ερμηνεία οικονομικών ερωτημάτων πραγματικών συνθηκών
- Επικαιροποιημένο αλλά και νέο υλικό σε θεματικές ενότητες-πλαίσια με εμπειρικά ερωτήματα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΡΙΤΙΚΗ 
Σελίδες : 592 
ISBN : 978-960-586-454-5 
Σχήμα : 21Χ29 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση