Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία

Μ.Μ.Ε. ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΑΣ 108189149

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Μ.Μ.Ε. ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 2-3 μέρες

 20.03 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 22.26€ 
Προτεινόμενη λιανική 22.26 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Μ.Μ.Ε. ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΣΑΣ
108189149
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κατά την περίοδο της συγγραφής του παρόντος βιβλίου αλλεπάλληλοι κύκλοι των πολυτάραχων εξελίξεων στον χώρο των ΜΜΕ ολοκληρώθηκαν. Οι αναταραχές και οι εντάσεις αυτού του τύπου δεν ήταν ένα σημειακό στον χρόνο συμβάν της περιόδου 2015-2019. Αντίθετα, αποτελούν ακόμα μια σειρά των επεισοδίων και των αναταραχών για τον χαρακτήρα της ενημέρωσης και την πρωτοκαθεδρία στον τομέα αυτό• είναι μια εξέλιξη, η οποία διαρκεί τρεις δεκαετίες όσον αφορά τη δημόσια και την ιδιωτική τηλεόραση.

Οι διαφορετικές θέσεις -της συντήρησης και της προόδου- στο πεδίο της τηλεόρασης και της ενημέρωσης είναι ακόμα μία αποτύπωση του ανταγωνισμού των πολιτικών που καταπατούν το δημόσιο συμφέρον με τις πολιτικές που το υπερασπίζονται.

Δημόσιο συμφέρον απέναντι στο ιδιωτικό συμφέρον. Μπορούν να συνυπάρχουν; Μπορούν. Χωρίς όμως τα ειδικά, ιδιωτικά συμφέροντα και η επιδίωξη του κέρδους να υποτάσσουν το δημόσιο συμφέρον και το κοινό καλό. Είναι μια σύγκρουση που απαντάται σε πολλά πεδία.

- Θα προστατευθεί η πρώτη κατοικία;
- Θα παραμείνει το νερό δημόσιο αγαθό;
- Θα φορολογηθούν τα υπερκέρδη λίγων επιχειρήσεων;
- Θα επανέλθει η ΔΕΗ υπό δημόσιο έλεγχο;
- Θα υπάρξει ρύθμιση ιδιωτικού χρέους ή εκατοντάδες χιλιάδες πλειστηριασμοί;

Εκεί αλλά και αλλού μπορεί να εντοπίσει κανείς και τη διαχρονική σύγκρουση μεταξύ, αφενός, της Αριστεράς και της προοδευτικής παράταξης και, αφετέρου, των συντηρητικών δυνάμεων - ειδικά όσων γοητεύτηκαν από τις σειρήνες της ανεξέλεγκτης αγοράς που καλούν τις κοινωνίες να λησμονήσουν το ταξίδι προς την Ιθάκη της δικαιοσύνης.

Ο Νίκος Παππάς γράφει για τα γεγονότα που σημάδεψαν τη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα στο πεδίο των ΜΜΕ, και για τη ρύθμιση του τοπίου των media στην Ελλάδα. Μια πολιτική μαρτυρία για τους πρωταγωνιστές, το παρασκήνιο, τις αποφάσεις και τις τεχνολογικές εξελίξεις που άλλαξαν την ενημέρωση και επηρεάζουν το παρόν και το μέλλον της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΘΕΜΕΛΙΟ 
Σελίδες : 320 
ISBN : 978-960-310-447-6 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση