Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
Ταξιδιωτικοί οδηγοί
Διάφορα
Ημερολόγια
Θρησκεία
Θρησκεία-Μεταφυσική
Λεύκωμα
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Μεταφυσική
Μουσική
Οικολογία-Φύση
Περιοδικά
Τέχνες
Ξενόγλωσσα βιβλία
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ 1
ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ 1
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:13.00 € 
μόνο 11.70 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ 1
(108113807)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το πρώτο τεύχος της Κοινωνιολογικής Επιθεώρησης ασχολείται με την πρωτόγνωρη για τους περισσότερους από μας εμπειρία της κρίσης. Μίας κρίσης αρχικά οικονομικής, βαθιάς και σύμπλοκης, η οποία έχει λάβει ευρύτατα χαρακτηριστικά και επιδρά σε πλείστες όσες όψεις της καθημερινής ζωής.

Η «κρίση», που έχει επιπέσει εδώ και τριάμιση χρόνια στην Ελλάδα, αλλά και αλλού στην Ευρώπη, έχει προκαλέσει ανακατατάξεις και αντιδράσεις, επιδρά πολύμορφα και αποτελεί πλέον κρίση τόσο της συστημικής όσο και κοινωνικής ενσωμάτωσης με άλλα λόγια η κρίση είναι εξόχως κοινωνική.

Η τρέχουσα κρίση που αφορά τους πάντες έχει ήδη απασχολήσει την ακαδημαϊκή κοινότητα, τόσο διεθνώς όσο και στην Ελλάδα. Έτσι, είναι διαθέσιμες αρκετές ενδιαφέρουσες ερμηνείες και προσεγγίσεις αναφορικά με ορισμένες από τις διαστάσεις της. Υπάρχουν βέβαια αρκετά κενά καθώς ούτε η κρίση ούτε οι επιδράσεις της έχουν ολοκληρωθεί αλλά αποτελούν εξελισσόμενες διαδικασίες. Καθώς οι σχετικές εμπειρικές έρευνες δεν έχουν ακόμα εμφανιστεί παρά μόνο σε περιορισμένη κλίμακα, στις αναζητήσεις προεξάρχουν περισσότερο οι επεξεργασίες και συλλογισμοί που στηρίζονται στην πιθανολόγηση ή στον θεωρητικού είδους προβληματισμό.

Πέρα από το προφανές -μία κοινωνιολογική επιθεώρηση ασχολείται με την ανάδειξη της κοινωνιολογικής οπτικής- υπάρχει και η πραγματικότητα της εξαιρετικά περιορισμένης εκδήλωσης απόψεων απ' αυτούς που ως βασικό τους έχουν καθήκον έχουν την ανάλυση των κοινωνικών φαινομένων. Απ' αυτή την άποψη στο παρόν αφιέρωμα κατατίθενται οι απόψεις επτά κοινωνιολόγων, σε ισάριθμα σύντομα κείμενα και διακρίνονται από το στοιχείο της επικαιρότητας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΠΙΚΕΝΤΡΟ 
Σελίδες : 192 
ISBN : 22417311 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2013 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση