Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
 51.00 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ
(108156657)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η αύξηση της συμμετοχής των γυναικών στη δημόσια σφαίρα και ειδικότερα στο πεδίο της εργασίας ήταν το χαρακτηριστικό των τελευταίων δεκαετιών του 20ου αιώνα. Εντούτοις, παρά την αριθμητική αύξηση της συμμετοχής των γυναικών στην οικονομική δραστηριότητα υπάρχουν ακόμη σημαντικές διαφορές στα ποσοτικά στοιχεία ανάμεσα στις διάφορες χώρες και χάσμα στην εργασία ανάμεσα στους άνδρες και τις γυναίκες. Οι αλλαγές αυτές συνέβαλαν μεν, στη διάχυση των νέων αντιλήψεων για την ισότητα των φύλων, στην ενίσχυση της προώθησης των ίσων ευκαιριών και στη βελτίωση της θέσης των γυναικών στην οικονομική και επαγγελματική ζωή, ταυτόχρονα όμως δημιουργήθηκαν νέα εμπόδια και διαχωριστικές γραμμές.

Η ακαδημαϊκή ενασχόληση με το Φύλο, από αρκετούς επιστημονικούς κλάδους, είναι σήμερα σημαντική και πολύπλευρη. Επίσης, πολυάριθμα είναι τα σχετικά με το θέμα πολιτικά κείμενα, ενημερωτικά φυλλάδια, δημοσιογραφικά άρθρα και κείμενα ευρύτερου ενδιαφέροντος.

Η παρούσα έκδοση έχει δύο κύριους στόχους: πρώτος στόχος είναι να ενημερωθούν και να προβληματιστούν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες ώστε να τους καταστήσει κοινωνούς μιας διαφορετικής οπτικής και προσέγγισης σε θέματα του αντικειμένου σπουδών τους.

Η ύλη του βιβλίου διαρθρώνεται ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο εντάσσεται ένα άρθρο που εμπιστεύτηκε στη συγγραφέα η γνωστή ερευνήτρια θεμάτων Φύλου Catherine Hakim. Κύριος λόγος αυτής της επιλογής είναι η παρουσίαση απόψεων που συχνά έχουν προκαλέσει την οξεία κριτική μερίδας της επιστημονικής κοινότητας, κυρίως των φεμινιστριών ερευνητριών της Μ. Βρετανίας, για την κριτική που ασκεί στο έργο της η Hakim σε κυριαρχούσες φεμινιστικές θεωρίες (φεμινιστικούς μύθους όπως τις ονομάζει). Με αυτόν τον τρόπο δίνεται η ευκαιρία στον αναγνώστη και την αναγνώστρια να ενημερωθεί μέσα από μια διαφορετική προσέγγιση του θέματος, ανεξάρτητα αν κάποιος συμφωνεί ή διαφωνεί.

Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει θεωρητικούς προβληματισμούς και ερωτήματα για τις σχέσεις των φύλων στην αγορά εργασίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύονται κριτικά οι κύριες κοινωνιολογικές και φεμινιστικές θεωρίες και στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται συνοπτικά κύριες θεωρητικές εξηγήσεις της οικονομικής επιστήμης για την συμμετοχή των γυναικών στην απασχόληση. Το πέμπτο κεφάλαιο αναφέρεται στις σπουδές φύλου στα πανεπιστήμια και στη συνέχεια το έκτο περιλαμβάνει την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία για τα θέματα φύλου. Στο έβδομο κεφάλαιο, παρουσιάζονται χαρακτηριστικά της συμμετοχής των φύλων στην εργασία και στο όγδοο κεφάλαιο η κατάσταση της ισότητας των Φύλων σύμφωνα με τις εκθέσεις της ευρωπαϊκής επιτροπής και του EIGE.

Τα επόμενα κεφάλαια, 9 και 10, αναφέρονται στα ευρήματα ερευνών που έχω διεξαχθεί από τη συγγραφέα για θέματα φύλου. Έτσι, το ένατο κεφάλαιο ασχολείται με την εξέλιξη της γυναικείας απασχόλησης στην Ελλάδα και την θέση των γυναικών στις επιχειρήσεις και παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας για την επιχειρηματικότητα των γυναικών και το δέκατο με την εργαζόμενες γυναίκες στις Τράπεζες. Το ενδέκατο κεφάλαιο αναφέρεται στην έρευνα για την διερεύνηση αντιλήψεων των φοιτητών και φοιτητριών σχετικά με την ισότητα των φύλων στην εργασία. Στα κεφάλαια 12 και 13 παρουσιάζεται η ποιοτική ανάλυση τηλεοπτικών και διαδικτυακών διαφημίσεων σχετικών με την ισότητα των φύλων. Το επόμενο κεφάλαιο, δηλαδή το δέκατο τέταρτο, αναφέρεται στη λειτουργία των κέντρων στήριξης των εργαζομένων γυναικών στις Ε.Δ. ως καλή πρακτική και το κεφάλαιο 15 στα μέτρα πολιτικής για την ενδοοικογενειακή βία. Τέλος στον επίλογο παρατίθενται οι κύριες πολιτικές της Ε.Ε. για την ισότητα των φύλων στην εργασία.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΝΟΜΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 
Σελίδες : 400 
ISBN : 978-960-622-561-1 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Απρίλιος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση