Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:19.90 € 
μόνο 17.91 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
(108187247)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ

Η παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση του 2008/2009, ενισχυόμενη από πολιτικές λιτότητας, προκάλεσε πολλαπλές μορφές περιφερειακής παρακμής σε ολόκληρη την Ευρώπη και ενίσχυσε την περιθωριοποίηση της υπαίθρου. Παράλληλα, οι ισχυρές οικονομικές πιέσεις της πανδημίας Covid-19 βαθαίνουν αυτή την περιθωριοποίηση, καθώς στατιστικά δεδομένα δείχνουν ότι η ανάκαμψη της υπαίθρου συντελείται πολύ πιο αργά από αυτή των αστικών περιοχών. Επιπρόσθετα, σε ένα περιβάλλον κοινωνικής αποστασιοποίησης, οι ενδογενείς πόροι της συνεργατικότητας και της τοπικής δικτύωσης φαίνονται εξασθενημένοι.

Σε αυτή τη δυσμενή συγκυρία, μοιάζει επιβεβλημένο να επισκεφθούμε ξανά μοντέλα ανάπτυξης της υπαίθρου τα οποία βασίζονται στην αξιοποίηση των ενδογενών δυναμικών μιας περιοχής. Μια εκτενής βιβλιογραφία καθώς και πλήθος εμπειρικών μελετών μάς δείχνουν ότι η επιτυχία τέτοιων μοντέλων σε τοπικό επίπεδο εξαρτάται από την ανάπτυξη της Κοινωνικής Καινοτομίας. Ο όρος αναπτύχθηκε από χωρικές αναλύσεις σε όλο το φάσμα των κοινωνικών επιστημών για να περιγράψει κατά βάση δύο φαινόμενα: α) τη θεσμική καινοτομία, η οποία ενδεικτικά αναπτύχθηκε μέσω του πλαισίου πολιτικής, και β) την τοπικά εμπεδωμένη καινοτομία υπό την έννοια της κοινωνικής οικονομίας.

Αν και ο όρος Κοινωνική Καινοτομία χρησιμοποιείται ευρέως σε ευρωπαϊκό επίπεδο, στερείται εννοιολόγησης στο ελληνικό πλαίσιο. Με την παράθεση μιας αναλυτικής βιβλιογραφίας και ενός πλήθους ερευνητικών στιγμιοτύπων, το παρόν πόνημα στοχεύει στο να μεταφέρει τον σχετικό διεθνή διάλογο στην ελληνική βιβλιογραφία. Ως εκ τούτου, το βιβλίο αυτό αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για μελετητές, ερευνητές, πρακτικούς πεδίου και πολιτικούς που ασχολούνται με την ανάπτυξη της υπαίθρου.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ 
Σελίδες : 272 
ISBN : 978-618-5036-92-8 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Σεπτέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2022 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση