Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:27.12 € 
μόνο 24.41 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ
(108079589)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ

Η μεγάλη αλλαγή που συνέβη κατά τις τελευταίες δεκαετίες του 20ού αιώνα στην κοινωνική επιστήμη και θεωρία συνδέεται με τη μετατόπιση του κέντρου βάρους από την ισότητα προς την ελευθερία, μετατόπιση που τροποποίησε τη σχέση τους με την πολιτική και την ιδεολογία. Το κεντρικό ερώτημα που τίθεται και απαντάται στο βιβλίο αφορά στην εμφάνιση και τη διάχυση νέων θεωριών της δράσης από τη δεκαετία του 1960 και μετά και στη σχέση τους με το ιδεολογικό μόρφωμα που κυριαρχεί σήμερα. Ο συγγραφέας αναζητεί την απάντηση μέσα από μια έρευνα που εστιάζει:

στα ιδεώδη περί την ελευθερία που διαμορφώθηκαν τη δεκαετία του 1960, στις κοινωνικές ανακατατάξεις που σχετίζονται με τη διεύρυνση της εκπαίδευσης, στην αλλαγή της κοινωνιολογικής προβληματικής, στις νέες εννοιοποιήσεις της δράσης, στη θεωρητική κατασκευή νέων φορέων της συλλογικής δράσης, στην τροποποίηση της αιτιολόγησης που χαρακτηρίζει την κοινωνική επιστήμη, στην εννοιολογική αλλαγή και τον ιδεολογικό μετασχηματισμό.

Η έρευνα οργανώθηκε γύρω από δύο κεντρικούς παράγοντες και τις μεταξύ τους συνδέσεις. Ο πρώτος είναι αυτός της κοινωνιολογίας των κοινωνικών επιστημών και ο δεύτερος αυτός της επιστημολογίας τους. Η έρευνα υπό το πρίσμα της κοινωνιολογίας των κοινωνικών επιστημών επιτρέπει να φανεί η σχέση της εννοιολογικής αλλαγής των σημαντικότερων τάσεων της κοινωνικής θεωρίας με τις κοινωνικές ανακατατάξεις που συνέβησαν από το τέλος της δεκαετίας του 1950 και μετά. Η έρευνα υπό το πρίσμα της επιστημολογίας των παραπάνω τάσεων επιτρέπει να καταδειχτεί η σχέση ανάμεσα στις εννοιοποιήσεις τους και στις κύριες αξίες της σύγχρονης κοινωνίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΤΟΠΟΣ 
Σελίδες : 432 
ISBN : 978-960-6863-45-5 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2010 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση