\n'); } //-->
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||||||||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Η εταιρεία
Λίγα λόγια για την plus4u, τους ανθρώπους της και το όραμα της.
|
Εξέλιξη παραγγελίας
Παρακολουθήστε την εξέλιξη της παραγγελίας σας σε κάθε της στάδιο.
|
Σημεία παραλαβής
Ενημερωθείτε για τα σημεία παραλαβής (Pick Up Points) της παραγγελίας σας σε όλη την Ελλάδα.
|
Τρόποι παραγγελίας
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους παραγγελίας βήμα προς βήμα.
|
Επικοινωνία
Επικοινωνήστε με τον τρόπο που επιθυμείτε με το προσωπικό της plus4u.
|
Τρόποι πληρωμής
Ενημερωθείτε για όλους τους δυνατούς τρόπους πληρωμής, ωστε να επιλέξετε αυτόν που σας βολεύει και να πληρώσετε με ασφάλεια την παραγγελία σας.
|
Όροι χρήσης
Ενημερωθείτε για τους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού μας καταστήματος καθώς και για τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
Τρόποι αποστολής
Ενημερωθείτε για τους τρόπους αποστολής της παραγγελίας σας εντός και εκτός Αττικής, το κόστος αποστολής καθώς και τους χρόνους παράδοσης.
|
Ευκαιρίες καριέρας
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος του ανθρώπινου δυναμικού μας, επικοινωνήστε μαζί μας.
|
Χρόνοι παράδοσης
Ενημερωθείτε για τους χρόνους παράδοσης της παραγγελίας σας όπως αυτοί αναγράφονται δίπλα σε κάθε προϊόν.
|
Sitemap
Περιηγηθείτε σε όλα μας τα καταστήματα και επιλέξτε από τη μεγάλη μας γκάμα προϊόντων, αυτά που καλύπτουν τις ανάγκες σας.
|
Πολιτική επιστροφών
Ενημερωθείτε διεξοδικά για την πολιτική επιστροφών της εταιρείας και τα δικαιώματά σας ως καταναλωτικό κοινό.
|
FAQ
Οι συχνότερες ερωτήσεις σας, εδώ βρίσκουν την απάντήση.
|
Τεχνική υποστήριξη
Διαβάστε για την εγγύηση που συνοδεύει κάθε προϊόν και επικοινωνήστε με το αρμόδιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης (Service).
|
ΗΘΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ
(108184777)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Η επιχειρησιακή ηθική δεν αφορά μόνο στην υιοθέτηση ηθικών προτύπων, αλλά και στην απαίτηση οι επιχειρήσεις να επιδεικνύουν την κοινωνική τους ευθύνη και υπευθυνότητα, την αποκαλούμενη εταιρική κοινωνική ευθύνη απέναντι σε μια ποικιλία ενδιαφερομένων, όπως τους εργαζόμενους, τους μετόχους, τους προμηθευτές και τους καταναλωτές. Σήμερα η επιτήρηση των μετόχων προς τις επιχειρήσεις διαρκώς εντείνεται και αυτό αποτελεί ένα βασικό κίνητρο, ώστε οι επιχειρήσεις να επικεντρωθούν στην επιχειρησιακή ηθική. Ένα άλλο σημαντικό κίνητρο είναι η φήμη της επιχείρησης, γεγονός που βελτιώνει το κύρος της σε συνάφεια με την προτίμηση των εργαζομένων να συνυπάρχουν σ ένα καλό επικοινωνιακό περιβάλλον, όπου μπορούν να αναπτύξουν τις δράσεις και τις αποφάσεις τους πάνω σε ηθικές αρχές και κανόνες. Στα κίνητρα αυτά προστίθεται και η παρουσία μιας ηθικής ηγεσίας, μιας ευαισθητοποιημένης ηγεσίας, που δύναται να αποφύγει κάθε αρνητικό σχόλιο, κυρίως από ακτιβιστές για έλλειψη κοινωνικής ευθύνης. Όλα αυτά τα ζητήματα επιχειρούμε να αναπτύξουμε στην παρούσα μελέτη, η οποία χωρίζεται σε εννέα κεφάλαια, στα οποία γίνεται λόγος για όλα εκείνα τα σημαντικά πεδία που πρέπει να διέπονται από ηθικές αρχές, κανόνες και κώδικες συμπεριφοράς, οδηγώντας σε μια συμμόρφωση σε κανόνες και συστήματα, τα οποία οφείλουν να ακολουθούν οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
|
|