ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ECRM 108067993
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ
Οι εφαρμογές της Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Σχέσεων Πελατών (eCRM) αποτελούν σήμερα την «αιχμή του δόρατος» για κάθε σύγχρονη επιχείρηση. Βέβαια, ο βαθμός υιοθέτησης και ο τρόπος χρήσης τέτοιων εφαρμογών ποικίλλει ανάλογα με το μέγεθος της επιχείρησης, τον κλάδο που δραστηριοποιείται, το είδος των πελατειακών της σχέσεων αλλά και τις αντίστοιχες διαθέσιμες λύσεις.
Στα πλαίσια αυτά, το βιβλίο ασχολείται με τη μελέτη της παρούσας κατάστασης της αγοράς eCRM εφαρμογών στην Ελλάδα, παρουσιάζοντας παράλληλα τις σχετικές αναδυόμενες τάσεις των επιχειρήσεων, των πελατών, των προμηθευτών eCRM λογισμικού αλλά και των εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας.
Στόχος του βιβλίου είναι να ικανοποιήσει τις αυξανόμενες μαθησιακές ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου πάνω στο επίκαιρο αυτό θέμα, το οποίο δεν έχει καλυφθεί επαρκώς από την ελληνική βιβλιογραφία μέχρι σήμερα. Προς αυτή την κατεύθυνση, οι Μελέτες Περιπτώσεων, που αποτελούν το βασικό εργαλείο ανάλυσης του βιβλίου, δίνουν στον αναγνώστη μία σαφή εικόνα των προβλημάτων, των ευκαιριών, των περιορισμών, των τάσεων αλλά και των μαθημάτων που προκύπτουν από τη χρήση τέτοιων εφαρμογών.
| Εκδότης : | ΣΙΔΕΡΗΣ Ι. |
| Σελίδες : | 175 |
| ISBN : | 978-960-08-0447-8 |
| Σχήμα : | 14x21 |
| Μήνας έκδοσης : | Ιούλιος |
| Έτος έκδοσης : | 2008 |
Είδατε πρόσφατα
-
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΕΣΕΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ECRM
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


