Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΣΤΙΣ ΜΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ 108210839

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΣΤΙΣ ΜΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 9.54 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 10.60€ 
Προτεινόμενη λιανική 10.60 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΣΤΙΣ ΜΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
108210839
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το «πνεύμα» που διέπει την εργασία στον καπιταλισμό είναι αυτό της προτεσταντικής ηθικής. Η εργασία λειτουργεί ως κυρίαρχο συστατικό κοινωνικής ταυτότητας και ως βασικός μοχλός κοινωνικής διάκρισης μεταξύ των ανθρώπων, ορίζοντας τον βαθμό της προκοπής, της αξιοσύνης ή ακόμα και της εντιμότητας ενός ανθρώπου απέναντι στην υπόλοιπη κοινωνία, με βάσει το αν δουλεύει, πόσο δουλεύει και τι δουλειά κάνει. Η εμπειρία της νεοτερικότητας, από την άλλη, γεμάτη από τα πρόβλημα και τις αντιφάσεις που γέννησε η ριζική κοινωνική αναδιάρθρωση των κοινωνιών λόγω της εκβιομηχάνισης, της μισθωτής εργασίας και της γραφειοκρατικής οργάνωσης των κοινωνιών, οδήγησε, ταυτόχρονα, στην ανάγκη για δημιουργία μη καπιταλιστικών οργανώσεων, δηλαδή οργανώσεων που είτε είχαν ως άξονα τη φιλανθρωπία, είτε τον συνεργατισμό, έθεταν ως βασικό τους στόχο τη συγκρότηση μορφών κοινωνικής οργάνωσης που δεν αποσκοπούν στο κέρδος. Αρκεί όμως αυτό για να θεωρηθεί μια οργάνωση «μη καπιταλιστική»;

Μελετώντας τους κλασικούς της Κοινωνιολογίας της Εργασίας και παίρνοντας ως παράδειγμα τους προπομπούς της σύγχρονης Κοινωνικής Πολιτικής, δηλαδή τις φιλανθρωπικές και συνεργατικές ενώσεις στην Αγγλία του 19ου αιώνα, το βιβλίο αποπειράται να αναδείξει το κοινωνιολογικό παράδοξο της προτεσταντικής ηθικής που διέπει και τις μη καπιταλιστικές οργανώσεις, υπενθυμίζοντας ότι η εργασία αποτελεί τον ισχυρότερο μηχανισμό νομιμοποίησης της καπιταλιστικής οργάνωσης των δυτικών κοινωνιών, υπό κάθε πρίσμα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΠΑ 
Σελίδες : 96 
ISBN : 978-960-628-423-6 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

  • Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΣΤΙΣ ΜΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ...

    Η ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΗ ΗΘΙΚΗ ΣΤΙΣ ΜΗ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ...

    Περισσότερα
Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση