Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΘ 1983-2003 108208175

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΘ 1983-2003
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 18.01 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 20.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 20.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΟΜΑΔΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΠΘ 1983-2003
108208175
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΑΦΕΤΗΡΙΕΣ, ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ, ΑΝΑΠΛΑΙΣΙΩΣΕΙΣ

Πού και πότε διατυπώθηκε το ερώτημα της συσχέτισης του ακαδημαϊκού κόσμου με το κοινωνικό κίνημα του φεμινισμού στον ελληνικό χώρο;

Ο παρών συλλογικός τόμος καταγράφει με συστηματικό τρόπο τη γένεση, τις δραστηριότητες και τις θεωρητικές επεξεργασίες της ΟΓΣ κατά την κύρια περίοδο της δραστηριότητάς της, 1983-2003. Ομάδα Γυναικείων Σπουδών (ΟΓΣ) ονομάστηκε η πρώτη φεμινιστική συλλογικότητα από γυναίκες πανεπιστημιακούς του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης που συγκροτήθηκε στα πρώτα γόνιμα χρόνια της Μεταπολίτευσης. Η Γιώτα Κραβαρίτου και η Ζώγια Χρονάκη, διδάσκουσες και οι δύο στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ αλλά και ενεργά μέλη της Κίνησης Δημοκρατικών Γυναικών, προτείνουν το 1982 τη δημιουργία Ομάδας Γυναικών στη Νομική Σχολή, η οποία αναγνωρίζεται από τη Γενική Συνέλευσή της, για να ακολουθήσει το 1983 η διεύρυνσή της με γυναίκες πανεπιστημιακούς από άλλες επιστημονικές περιοχές και να υλοποιηθεί ο στόχος της διεπιστημονικότητας, ταυτοτικό χαρακτηριστικό των γυναικείων σπουδών από τότε.

Αρχικός στόχος της ομάδας ήταν να μορφοποιήσει διανοητικά και θεωρητικά μέσα στο χώρο του πανεπιστημίου τις ιδέες που γεννήθηκαν στο γυναικείο κίνημα. Μέσα από τα βιωματικά κείμενα και το πολύτιμο υλικό τεκμηρίωσης που περιλαμβάνει ο τόμος, η συγγραφική ομάδα φωτίζει διαχρονικές θέσεις και διεκδικήσεις της ΟΓΣ, όπως και τις σχέσεις της με τις άλλες γυναικείες συλλογικότητες εντός και εκτός των διάφορων πανεπιστημίων, εντός και εκτός Ελλάδας, ώστε να γίνουν ορατές οι θέσεις, οι αντιστάσεις και οι αντιδράσεις που υπήρξαν εντός και εκτός του Α.Π.Θ. Παράλληλα, μελετώνται κατ’ αντιστοιχία, ζητήματα σχετικά με παρεμφερείς μορφές των γυναικείων σπουδών και των σπουδών φύλου, που αναπτύχθηκαν εκείνη την εποχή σε άμεση συσχέτιση με τα θεωρητικά και ιδεολογικά ερωτήματα του διεθνούς φεμινιστικού κινήματος, σε Πανεπιστήμια της Βόρειας Ευρώπης και των ΗΠΑ.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : UNIVERSITY STUDIO PRESS 
Σελίδες : 260 
ISBN : 978-960-12-2672-9 
Σχήμα : 17Χ24 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση