Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
1 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΗΘΙΚΗ
  • Η ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:15.32 € 
μόνο 13.79 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΗΘΙΚΗ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
(108071311)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η σχέση Φιλοσοφίας και Θεολογίας, δηλαδή γνώσης και πίστης, ανέκαθεν απασχόλησε και απασχολεί την επιστημονική σκέψη. Η μεν Φιλοσοφία στην επίλυση του προβλήματος της σχέσης γνώσης και πίστης, έχει ως όπλο της τα επιχειρήματα, ενώ η Θεολογία, το βίωμα και την ελπίδα της πίστεως. Γεννάται λοιπόν η λογική απορία: Υπάρχει σύζευξη μεταξύ πίστης και γνώσης; Δηλαδή, χρήζει αναλύσεως η σχέση Φιλοσοφίας και Θεολογίας ή ένα τέτοιο ερώτημα φαντάζει πλατωνικά ουτοπικό;

Το παρόν πόνημα εξετάζει τη σχέση της Ηθικής του Αριστοτέλους με τη Μεταφυσική του Γρηγορίου Παλαμά. Τόλμημα δύσκολο, όμως, το ερώτημα της ύπαρξης ή ανυπαρξίας σχέσεως Ηθικής και Μεταφυσικής, έλκει την καταγωγή του στην αρχαία Ελλάδα. Και οι δύο επιστήμες συγκλίνουν στον αγώνα και στην αγωνία ανακάλυψης και αποκάλυψης της αλήθειας. Η Θεολογία έχει ως αφετηρία και ως τέρμα της αναζήτησής της τον Θεό. Η Φιλοσοφία θέτει ως αρχή και τέλος την απειρότητα του Αγαθού. Ο κοινός σκοπός διαφέρει μόνο ως προς την μέθοδο ζητήσεως. Στο ταξίδι της εξωσκόπησης και της ενδοσκόπησης, της εξωστρέφειας και της ενδοστρέφειας οι δρόμοι είναι πολλοί. Όπως αναφέρει ο στωικός φιλόσοφος Επίκτητος: Δεν προξενούν κακό τα πράγματα αλλά ο τρόπος και οι ερμηνείες, με τις οποίες ενδύουμε τις εντυπώσεις μας για την εξωτερική πραγματικότητα. Ο William James επικυρώνει: Η τέχνη του να είσαι σοφός είναι η τέχνη του να ξέρεις τι να παραβλέπεις.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΓΡΗΓΟΡΗ 
Σελίδες : 174 
ISBN : 978-960-333-568-9 
Σχήμα : 24x17 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2008 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 1
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση