Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Ελληνική Λογοτεχνία
Ξένη Λογοτεχνία
Επιστημονική Φαντασία
Εφηβική Λογοτεχνία
Βιογραφίες - Μαρτυρίες
Δοκίμια
Θέατρο
Κόμικ
Ποίηση
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΕΡΛΟΚ ΧΟΛΜΣ 108212854

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΕΡΛΟΚ ΧΟΛΜΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 16.21 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 18.01€ 
Προτεινόμενη λιανική 18.01 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΣΕΡΛΟΚ ΧΟΛΜΣ
108212854
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Το 1893, ο Αρθουρ Κόναν Ντόυλ, κουρασμένος από τον χαρακτήρα που επισκίαζε τα υπόλοιπα έργα του, αποφάσισε να «σκοτώσει» τον Χολμς στο διήγημα «Το Τελευταίο Πρόβλημα». Στη ιστορία αυτή, ο Χολμς παλεύει με τον αιώνιο εχθρό του, τον καθηγητή Μοριάρτι, και πέφτει μαζί του από τους καταρράκτες του Ράιχενμπαχ στην Ελβετία.

Η αντίδραση του κοινού ήταν πρωτοφανής. Χιλιάδες αναγνώστες, κυρίως στη Βρετανία, θρήνησαν τον θάνατο του Χολμς. Κάποιοι μάλιστα φορούσαν μαύρα περιβραχιόνια σε ένδειξη πένθους, σαν να είχε πεθάνει ένα πραγματικό πρόσωπο. Ο συγγραφέας Κόναν Ντόυλ δέχτηκε πληθώρα θυμωμένων επιστολών από εξαγριωμένους θαυμαστές. Χαρακτηριστικό είναι ότι συνδρομές στο Strand Magazine, όπου δημοσιεύονταν οι ιστορίες του Χολμς, μειώθηκαν δραματικά, με πάνω από 20.000 ακυρώσεις.

Για δέκα χρόνια, ο Ντόυλ αντιστάθηκε στις εκκλήσεις του κοινού και των εκδοτών. Τελικά, η οικονομική πίεση και η λαϊκή απαίτηση τον έπεισαν να τον επαναφέρει. Αρχικά, ο Ντόυλ δημοσίευσε το 1901 το μυθιστόρημα «Το Σκυλί των Μπάσκερβιλ», μια ιστορία που διαδραματίζεται πριν τον θάνατο του Χολμς, ικανοποιώντας προσωρινά το κοινό.

Δέκα χρόνια αργότερα, ο θρύλος ξαναζωντανεύει οριστικά. Ο κορυφαίος εγκληματολόγος επιστρέφει από το σκοτάδι του παρελθόντος, έτοιμος να αναλάβει δεκατρείς νέες, ανεξιχνίαστες υποθέσεις. Το 1903, ο Ντόυλ αναβίωσε πλήρως τον Χολμς με πρώτο το διήγημα «Η Περιπέτεια του Αδειου Σπιτιού», εξηγώντας ότι είχε προσποιηθεί τον θάνατό του για να κρυφτεί από τους εχθρούς του. Η επιστροφή του Χολμς έγινε δεκτή με ανακούφιση και ενθουσιασμό από το κοινό. Η αύξηση των πωλήσεων του Strand Magazine ήταν εντυπωσιακή, ανακάμπτοντας πλήρως. Παρόλο που ο Ντόυλ συνέχισε να γράφει ιστορίες του Χολμς μέχρι το 1927, ποτέ δεν έκρυψε την πικρία του για την υποχώρηση αυτή. Ο χαρακτήρας του Χολμς επισκίασε οριστικά το υπόλοιπο έργο του, κάτι που ο ίδιος δεν ήθελε. Η ιστορία του θανάτου και της επιστροφής του Σέρλοκ Χολμς είναι μια πολύ ωραία απόδειξη ότι μερικοί ήρωες είναι απλά «πολύ καλοί για να πεθάνουν».

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΚΙΑ 
Σελίδες : 480 
ISBN : 978-618-87169-9-5 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΛΑΣΙΚΟΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2025 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση