Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ 108097949
Παράδοση σε 2-3 μέρες
Κάθε χώρα που επιθυμεί ελεύθερα και ποιοτικά Μ.Μ.Ε. πρέπει να τα στηρίζει σε τρεις τομείς: την ''αγορά'', το νόμο και τη δεοντολογία. Για την τελευταία γίνεται πολύς λόγος μέσα και έξω από τα Μ.Μ.Ε. Στη συνέχεια, όμως, ελάχιστες ενέργειες γίνονται προκειμένου να κινητοποιήσουν τα Μ.Μ.Ε. ώστε να τη λάβουν υπόψιν, ιδιαίτερα στη Γαλλία. Στο βιβλίο αυτό παρατίθενται τα θεμέλια της δεοντολογίας των Μ.Μ.Ε., οι κανόνες της, τα σημαντικά κενά που παρουσιάζουν οι κώδικες, τα πολυάριθμα μέσα (μη κρατικά) τα οποία επινοήθηκαν για να καταστήσουν σεβαστή τη δεοντολογία, οι αντιδράσεις και τα εμπόδια που καθυστέρησαν την εξέλιξή της. Ένας απολογισμός πάνω απ' όλα αισιόδοξος.
| Εκδότης : | ΔΑΙΔΑΛΟΣ-ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ Ι. |
| Σελίδες : | 156 |
| ISBN : | 960-227-330-5 |
| Σχήμα : | 12Χ17 |
| Σειρά : | QUE SAIS JE ΤΙ ΞΕΡΩ |
| Έτος έκδοσης : | 2004 |
Είδατε πρόσφατα
-
Η ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΜΜΕ
Περισσότερα -
Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΗΣ ΟΝΤΙΝ
Περισσότερα -
ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ ΦΟΝΩΝ
Περισσότερα -
ΕΝΑ ΕΥΤΥΧΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑ
Περισσότερα -
Ο ΟΡΑΤΙΟΣ ΤΟ ΜΟΥΤΡΟ ΚΙ ΕΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑ
Περισσότερα -
Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΤΑΛΙΤΣΑ
Περισσότερα -
Ο ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ
Περισσότερα -
ΝΕΟΟΘΩΜΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΙΣΛΑΜΟΤΖΙΧΑΝΤΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥΡΚΙΑ
Περισσότερα -
ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ-ΔΙΚΑΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Περισσότερα -
Η ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Περισσότερα
|
Το καλάθι σας είναι άδειο |


