Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
ΜΕΛΕΤΕΣ
  • Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:22.00 € 
μόνο 19.80 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
(108197656)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΓΙΑΤΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΤΗΣΟΥΜΕ

Η ικανότητά μας να συγκεντρωνόμαστε χάνεται.

Μια πρωτοποριακή έρευνα για τον λόγο που συμβαίνει αυτό - και τον τρόπο που θα ανακτήσουμε την προσοχή μας.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, οι έφηβοι παραμένουν συγκεντρωμένοι σε ένα θέμα μόλις για 65 δευτερόλεπτα, ενώ οι υπάλληλοι γραφείου για τρία λεπτά κατά μέσο όρο. Όπως πολλοί από μας, ο Γιόχαν Χάρι θεωρούσε ότι η συνεχής εναλλαγή από συσκευή σε συσκευή και από καρτέλα σε καρτέλα ήταν ένας καταθλιπτικός τρόπος ζωής. Δοκίμασε κάθε λογής λύσεις -άφησε ακόμα και το κινητό στην άκρη για τρεις μήνες- αλλά μάταια. Ταξίδεψε, λοιπόν, σε ολόκληρο τον κόσμο για να πάρει συνεντεύξεις από ειδήμονες στην ανθρώπινη προσοχή - και ανακάλυψε πως όλα όσα νομίζουμε ότι ξέρουμε γι’ αυτήν είναι λάθος.

Θεωρούμε την ανικανότητά μας να προσηλωθούμε ως προσωπική αποτυχία. Η αλήθεια όμως είναι ακόμα πιο ανησυχητική: Η προσήλωσή μας είναι θύμα ισχυρών εξωτερικών δυνάμεων που μας αφήνουν εξαιρετικά ευάλωτους απέναντι σε εταιρείες που λαφυραγωγούν την προσοχή μας για το κέρδος.

Ο Χάρι ανακάλυψε δώδεκα αιτίες για την απώλεια της προσοχής μας, από το γεγονός ότι αφήνουμε ολοένα και λιγότερο ελεύθερη τη σκέψη μας μέχρι την αύξηση της ρύπανσης. Μας μιλά για ανθρώπους της Σίλικον Βάλεϊ που χακάρουν την ανθρώπινη προσοχή, για κτηνίατρους που κάνουν διάγνωση διαταραχής ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας σε σκυλιά και για μια φαβέλα στο Ρίο ντε Τζανέιρο, όπου όλοι έχουν χάσει την προσοχή τους με σουρεαλιστικό τρόπο.

Η ουσία είναι ότι ο Χάρι ανακάλυψε τον τρόπο για να ανακτήσουμε την προσήλωσή μας -ως άτομα και ως κοινωνία- αν βέβαια είμαστε αποφασισμένοι να πολεμήσουμε γι’ αυτήν. Η αξία της προσοχής δίνει άλλη τροπή στη μελέτη για την προσοχή και τους τρόπους ανάκτησής της.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΚΛΕΙΔΑΡΙΘΜΟΣ 
Σελίδες : 464 
ISBN : 978-960-645-557-5 
Σχήμα : 14X20,5 
Μήνας έκδοσης : Μάρτιος 
Έτος έκδοσης : 2024 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση