Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΓΝΩΣΙΟΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΓΝΩΣΙΟΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:24.90 € 
μόνο 22.41 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΓΝΩΣΙΟΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΝΟΥ
(108170076)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Ο Ντούσας Δημήτρης, δάσκαλος φιλοσοφίας για 26 χρόνια και δάσκαλος στη δημόσια εκπαίδευση για πάνω από 38 χρόνια, με το έργο του αυτό:

- Παρουσιάζει, με εκλαϊκευμένο τρόπο, τα ουσιώδη θέματα που απασχολούν τη φιλοσοφία της γνώσης, τη γνωσιολογία ή τη θεωρία της γνώσης και τη φιλοσοφία της συνείδησης ή του νου. Πιο συγκεκριμένα: Φιλοσοφεί, κοινωνιολογεί, εξιστορεί και περιγράφει τη φυλογένεση και την οντογένεση της γνώσης και του νου, καθώς και τα διαλεκτικά περάσματά τους σε ανώτερες βαθμίδες ανάπτυξης• τους νόμους που διέπουν τα φαινόμενα της γνώσης και του νου, τόσο σε ιστορικό όσο και σε συγχρονικό επίπεδο• τις μεγάλες γνωσιακές επαναστάσεις που έχουν συντελεστεί στην ιστορία της ανθρωπότητας ή που συντελούνται ακόμα και σήμερα, μπροστά στα μάτια μας• τη σχέση ανθρώπινης νοημοσύνης και τεχνητής «νοημοσύνης» κι άλλα.

- Ασκεί κριτική στις απόψεις και τις θέσεις των κυρίαρχων αντιλήψεων, που έχουν επιβληθεί στα πανεπιστήμια και στη διανόηση στους αναφερόμενους επιστημονικούς και φιλοσοφικούς κλάδους. Έτσι, συμβάλλει στον εμπλουτισμό αλλά και στην ανατροπή τους.

- Απαντά, με τα επιστημονικά, κοινωνιολογικά και φιλοσοφικά συμπεράσματα, που τα εξάγει μέσα από την έρευνα της πραγματικότητας, στα μεγάλα ερωτήματα της γνωσιολογίας και της φιλοσοφίας της νόησης.

Το έργο απευθύνεται σε φοιτητές και εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης που ασχολούνται με ζητήματα γλώσσας, γνώσης και συνείδησης καθώς και σε απλούς αναγνώστες που επιθυμούν να εμβαθύνουν σ αυτά τα θέματα της επιστήμης και της φιλοσοφίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΧΑΤΖΗΛΑΚΟΣ 
Σελίδες : 816 
ISBN : 978-960-6742-79-8 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιανουάριος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση