Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Εκπαίδευση
Βοηθήματα Λυκείου
Βοηθήματα Γυμνασίου
Βοηθήματα Δημοτικού
Βοηθήματα Νηπιαγωγείου
Γλώσσα-Σημειολογία
Εκμάθηση Ξένων Γλωσσών
Εκπαίδευση
Α.Σ.Ε.Π.
Λεξικά
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ
ΓΛΩΣΣΑ-ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:10.60 € 
μόνο 9.54 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑ
(108167794)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η εκπόνηση μιας όσο το δυνατόν πιο σφαιρικής περιγραφής και ανάλυσης ενός καθολικού φαινομένου της γλώσσας, της γλωσσικής ποικιλίας. Η προσέγγισή της αναδεικνύει, μεταξύ άλλων, ότι η ποικιλία της γλώσσας αντικατοπτρίζει την ποικιλία της κοινωνίας, της κουλτούρας αλλά και της ιδιοσυγκρασίας των ομιλητών. Αναδεικνύει επίσης ότι η γλωσσική ποικιλία υπάρχει όταν δύο ή περισσότερα σημαίνοντα μπορούν να εκφράσουν το ίδιο σημαινόμενο και όταν διαφορετικά σημαινόμενα εκφράζονται σε διαφορετικές περιστάσεις επικοινωνίας. Οι δύο αυτές διαστάσεις της γλωσσικής ποικιλίας αλληλοσυμπληρώνονται. Η πρώτη περιλαμβάνει στιλιστικές επιλογές του ομιλητή για να εκφράσει με το προσωπικό του ύφος αυτό που θέλει να πει αλλά και επιλογές στις οποίες συμβάλουν μεταβλητές όπως η καταγωγή, η κοινωνική θέση, η μόρφωση, η ηλικία, το φύλο, το επάγγελμα κ.λπ., των οποίων η επιρροή ενδέχεται να είναι και ασύνειδη. Η δεύτερη διάσταση της γλωσσικής ποικιλίας περιλαμβάνει τις με αντικειμενικά κριτήρια επιλεγμένες γλωσσικές πραγματώσεις που επιβάλλει το καταστασιακό περιβάλλον.

Στόχος της μελέτης είναι να στρέψει το ενδιαφέρον της ελληνικής επιστημονικής κοινότητας προς ένα σημαντικό φαινόμενο της γλώσσας που δεν την έχει αρκούντως απασχολήσει έως σήμερα και ταυτοχρόνως να ευαισθητοποιήσει το κοινό για τη σημασία της γλωσσικής ποικιλίας ως φαινομένου έκφρασης της πολιτισμικής ετερότητας. Απώτερος στόχος είναι να αναδειχθεί η αξία της κατάκτησης και αναγνώρισης της γλωσσικής ποικιλίας τόσο στον χώρο της διδακτικής των γλωσσών όσο και στον χώρο της διδακτικής της μετάφρασης.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΔΙΑΥΛΟΣ 
Σελίδες : 158 
ISBN : 978-960-531-450-7 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2020 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση