Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΓΙΝΕ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΣ
ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ
  • ΓΙΝΕ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:18.80 € 
μόνο 16.92 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΓΙΝΕ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΠΟΥ ΘΕΣ
(108190625)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

H Dr Becky Kennedy, εξαιρετικά δημοφιλής ειδικός επί γονεϊκών θεμάτων και δημιουργός της πλατφόρμας Good Inside, μοιράζεται την πρωτοποριακή προσέγγισή της για την ανατροφή των παιδιών και προσφέρει πρακτικές στρατηγικές με τρόπο που κάνει τον γονιό να αισθάνεται καλά.

Στη διάρκεια των περασμένων χρόνων, η Dr Becky Kennedy -γνωστή στους ακολούθους της ως απλώς Dr Becky- προκάλεσε επανάσταση στον χώρο της γονεϊκότητας. Εκατομμύρια γονείς, έχοντας κουραστεί να ακολουθούν συμβουλές που δε φέρνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, υιοθέτησαν τη δυναμική προσέγγιση της Dr Becky, που θέτει ως προτεραιότητα τη βαθιά σύνδεση με τα παιδιά τους και όχι τη συμμόρφωσή τους.

Οι γονείς έχουν συνηθίσει σε ένα πολυδιαφημιζόμενο μοντέλο ανατροφής των παιδιών, που όμως δε λειτουργεί, καθώς έχει στόχο να διαμορφώσει τη συμπεριφορά τους και όχι να μεγαλώσει σωστούς ανθρώπους. Οι τεχνικές αυτές δεν καλλιεργούν τις δεξιότητες που χρειάζονται τα παιδιά στη ζωή τους ούτε ικανοποιούν τις σύνθετες συναισθηματικές ανάγκες τους. Αν προσθέσει κανείς τις περίπλοκες σχέσεις των γονιών με τους δικούς τους γονείς, εύκολα καταλαβαίνει γιατί πολλοί νιώθουν χαμένοι, κουρασμένοι και προβληματισμένοι.

Στο βιβλίο της, η Dr Becky αναλύει τις αρχές και τους κανόνες της φιλοσοφίας της, εξετάζει συγκεκριμένα θέματα, όπως την αδελφική αντιζηλία, το άγχος του αποχωρισμού, τις εκρήξεις θυμού, κ.ά., με στόχο να βοηθήσει τους γονείς να ξεπεράσουν την αβεβαιότητά τους, να πάψουν να κατηγορούν τον εαυτό τους και να μεγαλώσουν παιδιά με αυτοπεποίθηση και αποφασιστικότητα.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΨΥΧΟΓΙΟΣ 
Μετάφραση : ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΕΛΕΝΗ 
Σελίδες : 368 
ISBN : 978-618-01-5123-7 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Ιούνιος 
Έτος έκδοσης : 2023 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση