Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ 108163261

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 20.99 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 23.32€ 
Προτεινόμενη λιανική 23.32 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΓΙΑΤΙ ΠΛΗΓΩΝΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ
108163261
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

Γιατί πληγώνει ο έρωτας - τουλάχιστον κάποιες φορές; Τι είναι τόσο συναρπαστικό στην ιστορία χαρακτήρων όπως η Έμμα Μποβαρύ ή η Κάθριν και ο Χίθκλιφ, οι άτυχοι εραστές στα "Ανεμοδαρμένα ύψη" της Emily Bronte; Γιατί συμπάσχουμε με αυτούς τους ήρωες μέχρι σήμερα; Και, κυρίως, τι μας διακρίνει από αυτούς; Υπάρχει κάποια διαφορά ανάμεσα στην ερωτική οδύνη που βίωναν οι άνδρες και οι γυναίκες την εποχή της Jane Austen και στον τρόπο με τον οποίο βιώνουμε αυτόν τον πόνο σήμερα;

Σύμφωνα με την οπτική της Eva Illuz, σαφώς υπάρχει. Κατά τρόπο αληθινά δεξιοτεχνικό, η συγγραφέας αναλύει τα συναισθήματα του σύγχρονου ατόμου και προσεγγίζει τις σκοτεινότερες πλευρές του έρωτα υπό το πρίσμα της κοινωνιολογίας. Αποκαλύπτοντας την επίδραση των κοινωνικοϊστορικών παραγόντων στη διαμόρφωση των όρων της ερωτικής οδύνης, αποδεικνύει ότι δεν βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα καθαρά ατομικό ή ψυχολογικό πρόβλημα, όπως θα ήθελαν να μας κάνουν να πιστέψουμε οι συμβουλευτικοί οδηγοί περί σχέσεων. Τα δεινά του έρωτα παρουσιάζονται ως ένα κοινωνιολογικό φαινόμενο, το οποίο η Illuz εξετάζει ακριβώς όπως εξέτασε στην εποχή του ο Marx τον καπιταλισμό: ως ένα σύστημα ή μια αγορά όπου οι δρώντες ανταγωνίζονται μεταξύ τους υπό άνισους όρους. Μέσα σε έξι κεφάλαια και χρησιμοποιώντας πολυάριθμα παραδείγματα από την εμπειρία του έρωτα στην καθημερινή ζωή, η συγγραφέας ανατέμνει τις αιτίες της ερωτικής οδύνης στις μέρες μας, καθώς και τους ιδιαίτερους τρόπους με τους οποίους χειριζόμαστε τις σύγχρονες σχέσεις. Εξίσου σημαντικό ρόλο στο βιβλίο της διαδραματίζουν η ψηφιακή αγορά γάμου, οι νέοι μηχανισμοί επιλογής συντρόφου, ο εξορθολογισμός του πάθους και οι στρατηγικοί τρόποι αντιμετώπισης της ερωτικής φαντασίας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ 
Μετάφραση : ΠΑΠΑΔΟΥΚΑΚΗΣ ΔΙΟΝΥΣΗΣ 
Σελίδες : 352 
ISBN : 978-618-5118-49-5 
Σχήμα : 17Χ24 
Σειρά : 21ΟΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΣ 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση