Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 2-3 μέρες
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΡΕΙΣ;
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
  • ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΡΕΙΣ;
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:9.54 € 
μόνο 8.59 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΞΕΡΕΙΣ;
(108160449)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Γιατί δεν έκανες παιδιά ακόμα;

Ένα ερώτημα που τίθεται πιεστικά στους νέους σήμερα, από το κοινωνικό, το οικογενειακό ή το φιλικό τους περιβάλλον, δημιουργώντας μια αίσθηση ανασφάλειας, υποχρέωσης, αλλά και πίεσης την οποία υφίστανται συνειδητά αλλά και υποσυνείδητα.

Ο τίτλος του βιβλίου «Γιατί κάνεις παιδιά σήμερα, ξέρεις;» αποτελεί αντιστροφή του προηγούμενου ερωτήματος, το οποίο όπως αναφέρεται στο βιβλίο προέρχεται από ανάγκες, προκαταλήψεις, στερεότυπα του παρελθόντος, αλλά και μύθους του παρόντος που δεν λαμβάνουν υπόψη τους τα νέα κοινωνικά δεδομένα που βιώνουν οι νέοι σε μια κοινωνία η οποία χαρακτηρίζεται από δύσκολες συνθήκες, λόγω της αντιφατικής και ανισόμετρης οικονομικής ανάπτυξης του σήμερα.

Πώς λοιπόν παίρνει κάποιος/α σήμερα την πολύ σοβαρή αυτή απόφαση και ισόβια ευθύνη; Με κριτήρια πραγματικά δικά του; Ή μήπως από μύθους, προκαταλήψεις και κοινωνικά ήθη που προέρχονται από τις προηγούμενες γενεές, στις οποίες ίσχυαν διαφορετικά κοινωνικά και οικονομικά κριτήρια και άλλες ανάγκες;

Σήμερα επίσης, καλλιεργούνται νέες επιβολές-προκαταλήψεις, προκειμένου να «ξεπεράσει» το κράτος δική του ευθύνη από την αντίθεση που υπάρχει μεταξύ της κοινωνικής ανάγκης για παιδιά και της ατομικής-οικογενειακής μη ανάγκης για παιδιά.

Παράλληλα, η συνεχώς μειούμενη κοινωνική πρόνοια αναφορικά με την οικογένεια, έχει ως αποτέλεσμα την υπογεννητικότητα, και όχι, όπως νομίζετε, μόνο στην Ελλάδα.

Επίσης στόχος είναι η απενοχοποίηση των νέων, που λόγω αντικει¬μενικών δυσκολιών ή γιατί όχι και προσωπικής επιλογής, έχουν αποφασίσει να μην κάνουν παιδιά, το παρόν βιβλίο επεξηγεί την πιο πάνω αντίφαση, που για 5.000 χρόνια πριν την βιομηχανική επανάσταση δεν υπήρχε!

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΠΑΠΑΖΗΣΗΣ 
Σελίδες : 166 
ISBN : 978-960-02-3555-5 
Σχήμα : 14Χ21 
Μήνας έκδοσης : Οκτώβριος 
Έτος έκδοσης : 2019 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση