Login       Google+ Login
Νέος Λογαριασμός Ξέχασα το password Εξέλιξη Παραγγελίας   Περισσότερες Πληροφορίες

Αθλητικά Είδη

  |  

Αναλώσιμα

  |  

Αυτοκίνητο & Μηχανή

  |  

Βιβλία

  |  

Βρεφικά - Παιδικά

  |  

Δώρα

  |  

Είδη Ταξιδίου

  |  

Ένδυση & Υπόδηση

  |  

Εργαλεία & Κήπος

  |  

Ηλεκτρικές Συσκευές

  |  

Ηλεκτρονικά Παιχνίδια

  |  

Ήχος & Εικόνα

  |  

Κάβα

  |  

Καλλυντικά & Αρώματα

  |  

Λευκά Είδη

  |  

Όργανα Γυμναστικής

  |  

Παιχνίδια

  |  

Ρολόγια

  |  

Σπίτι & Διακόσμηση

  |  

Τηλεπικοινωνίες

  |  

Υπολογιστές

  |  

Φροντίδα Υγείας

  |  

Accessories

  |  

Gadgets

  |  

Pet Shop

  


 
   


ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΙΚΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
 22.05 € 


ΞΥΠΟΛΥΤΑΣ ΝΙΚΟΣ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΙΚΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

Έκπτωση:  24.50 €  -  10%  =  22.05 €
 
   
108114713:

ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΙΚΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

 

Γενική Περιγραφή

Αναλυτικά Χαρακτηριστικά

Σχετικά Προϊόντα
 

Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Για ποιο λόγο ο εργαζόμενος πηγαίνει στη δουλειά του την επόμενη μέρα; Με άλλα λόγια, πώς συμβαίνει αυτό που ονομάζουμε αναπαραγωγή της εργασίας; Αυτό είναι ένα από τα κεντρικότερα ερωτήματα που απασχολεί τους κοινωνιολόγους τον τελευταίο αιώνα. Για ορισμένους αναλυτές η απάντηση φαντάζει προφανής. "Ο εργαζόμενος συνεχίζει και πηγαίνει στη δουλειά του γιατί χρειάζεται τα χρήματα". Ωστόσο, μια τέτοια απάντηση αναγνωρίζει στην εργασία αποκλειστικά οικονομικά χαρακτηριστικά, παρακάμπτοντας παράλληλα έναν αιώνα κοινωνιολογικής έρευνας και στοχασμού που αναδεικνύει κάτι εξαιρετικά σημαντικό. Η εργασία εκτός από κέρδος, υπεραξία και εκμετάλλευση παράγει αξίες και αντιλήψεις. Πρόκειται για πολιτισμικά στοιχεία που αποτελούν πηγή νοήματος για τους εργαζόμενους και που συμβάλουν καθοριστικά στην αναπαραγωγή της εργασίας.

Το βιβλίο προσπαθεί να συμβάλει στον παραπάνω προβληματισμό εξετάζοντας τον τρόπο με τον οποίο αναπαράγεται ένα από τα πλέον εκμεταλλευτικά επαγγέλματα, αυτό της εσωτερικής οικιακής εργασίας των μεταναστριών. Η μελέτη υποστηρίζει πως το επάγγελμα υπονομεύει τις οικογενειακές σχέσεις και τις σχέσεις αλληλεγγύης των εργατριών. Παράλληλα, οι διαμορφωθείσες σχέσεις ταυτίζουν τη μετανάστρια με τις απαιτήσεις του επαγγέλματος της και εν τέλει αναπαράγουν την εσωτερική οικιακή εργασία.

Το πρώτο μέρος του βιβλίου αποτελείται από δύο κεφάλαια που προσπαθούν να προσεγγίσουν θεωρητικά τις συνέπειες της εργασίας στην οικογένεια και τις σχέσεις αλληλεγγύης, τόσο στην κλασική κοινωνιολογική βιβλιογραφία όσο και στη σύγχρονη έρευνα της οικιακής εργασίας των μεταναστριών. Το δεύτερο μέρος εξηγεί σύντομα τους μεθοδολογικούς προβληματισμούς που οδήγησαν στην επιλογή των ιστοριών ζωής για να αντληθούν τα δεδομένα της έρευνας. Το τρίτο μέρος παρουσιάζει τις συνέπειες της εσωτερικής οικιακής εργασίας στην οικογένεια και τις σχέσεις αλληλεγγύης των μεταναστριών. Αυτό γίνεται μέσα από μια σύγκριση των εμπειριών της εργασίας στη χώρα προέλευσης και στη χώρα υποδοχής, αναδεικνύοντας έτσι τις μεταβολές που έχουν επέλθει μέσα από τη μετανάστευση και την ένταξη στην εσωτερική οικιακή εργασία. Τέλος, εξηγείται ο τρόπος με τον οποίο οι μεταβολές αυτές οδηγούν στην αναπαραγωγή της εργασίας και στον εγκλωβισμό των μεταναστριών στο επάγγελμά τους.


Δείτε περισσότερα στην κατηγορία ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ και στην υποκατηγορία
      
  Σύνολο Ψήφων: 0


 

Καθαρισμός της λίστας Last View

ΞΥΠΟΛΥΤΑΣ ΝΙΚΟΣ
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΙΚΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Διαγραφή από τη λίστα Last View
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΙΚΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

 

 

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1
ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΙΚΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 108114713 ΞΥΠΟΛΥΤΑΣ ΝΙΚΟΣ ΞΥΠΟΛΥΤΑΣ ΝΙΚΟΣ
22.05 ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ
0 0 0
 
Το καλάθι σας είναι άδειο
0.00 €

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List


Τι θα θέλατε να προσθέσουμε / βελτιώσουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα:
  
1. Προσθήκη προϊόντων super market
2. Γραφιστική ανανέωση
3. Καλύτερη εξυπηρέτηση
4. Φθηνότερες τιμές
5. Προσθήκη και άλλων brands