Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα
0 αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΦΡΟΥΝΤ
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΦΡΟΥΝΤ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST
Π.Τ.Λ:22.00 € 
μόνο 19.80 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΦΡΟΥΝΤ
(108176402)
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Η ΜΕΤΑ-ΤΟΠΙΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΖΑΚ ΛΑΚΑΝ

Το 1981 ένας συνάδελφος από το Τμήμα Γερμανικών Σπουδών, γνωρίζοντας το ενδιαφέρον μου για τον Λακάν, με ενημέρωσε για την ύπαρξη ενός μικρού βιβλίου για τα γραπτά του τελευταίου που είχε κυκλοφορήσει πρόσφατα - Επιστροφή στον Φρόυντ: Η μετα-τόπιση της ψυχανάλυσης από τον Ζακ Λακάν (R?ckkehr zu Freud: Jacques Lacans Ent-stellung der Psychoanalyse, 1978). Έκτοτε, όποτε συνάδελφοι και φοιτητές μού έχουν ζητήσει να τους συστήσω κάποιο έργο που θα μπορούσε να τους χρησιμεύσει ως οδηγός στον λαβύρινθο των γραπτών του Λακάν, προτείνω το βιβλίο του Σάμιουελ Γουέμπερ θεωρώντας το ανώτερο από οτιδήποτε σχετικό έχει στη διάθεσή του ο αναγνώστης είτε στην αγγλική, είτε στη γαλλική, είτε στη γερμανική γλώσσα.
Gilbert D. Chaitin, συγγραφέας του Rhetoric and Culture in Lacan
(Λονδίνο: Cambridge University Press, 1996)

Μετά σαράντα και πλέον έτη, και ενώ ο όγκος της δευτερογενούς λακανικής βιβλιογραφίας είναι πλέον μη εποπτεύσιμος, η Επιστροφή στον Φρόυντ παραμένει μία από τις καλύτερες γενικές εισαγωγές στη διδασκαλία του επονομαζόμενου πρώτου ή κλασικού Λακάν (1953 - περ. 1963). Με την εξαίρεση του 10ου κεφαλαίου, αφιερωμένου συμμετρικά στο 10ο λακανικό σεμινάριο, Το άγχος (L’angoisse, 1962-1963), και στην εκεί εισαγωγή του αντικειμένου α μικρό (objet petit α), ο Γουέμπερ περιορίζεται σχεδόν αποκλειστικά στον Λακάν των Γραπτών και της αντίστοιχης περιόδου (περ. 1950 - 1966), πραγματευόμενος ορισμένες από τις βασικότερες έννοιες της εν λόγω περιόδου: το στάδιο του καθρέφτη, το σημαίνον και το σημαινόμενο, τη μετωνυμία και τη μεταφορά, το υποκείμενο του ασυνειδήτου, το φαντασιακό και το συμβολικό, το τρίπτυχο ανάγκη-αίτημα-επιθυμία, τον φαλλό.
Από την Εισαγωγή των Επιμελητών

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ΣΜΙΛΗ 
Μετάφραση : ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗΣ 
Σελίδες : 240 
ISBN : 978-960-7793-84-3 
Σχήμα : 15,8Χ24 
Μήνας έκδοσης : Νοέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
 
Το καλάθι σας είναι άδειο

Πατήστε εδώ για να δείτε προσφορές & νέες αφίξεις

Εγγραφείτε για να λαμβάνετε τις μοναδικές προσφορές μας.
Πατήστε εδώ για να δείτε το τελευταίο newsletter

Γράψτε το e-mail του φίλου σας για να δείτε το Wish List του
Πατήστε εδώ για να δείτε το δικό σας Wish List

 
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση