Ξέχασα το password
Εξέλιξη Παραγγελίας Περισσότερες Πληροφορίες
Εξέλιξη παραγγελίας
Συμπληρώστε τον κωδικό της παραγγελίας σας
Αναζήτηση
Πληροφορίες
Σύνδεση χρήστη
Εγγραφή χρήστη
Email
Κωδικός
Επιβεβαίωση
Όνομα
Επώνυμο
Εγγραφή
Υπενθύμιση κωδικού χρήστη
Αν θέλετε να αποσταλεί το password στο e-mail σας, καταχωρήστε το e-mail σας
Αποστολή
To top
Λογοτεχνία
Παιδική Βιβλιοθήκη
Επιστήμες
Management - Οικονομικά
Δίκαιο
Επιστήμες Αγωγής
Θετικές Επιστήμες
Ιατρική
Ιστορικά
Κλασσικές Επιστήμες
Κοινωνική Ανθρωπολογία
Κοινωνιολογία
Λαογραφία-Εθνογραφία
Μελέτες
Πληροφορική
Πολιτική
Τεχνικές Εκδόσεις
Φιλοσοφία
Ψυχολογία
Εκπαίδευση
Προσωπική Φροντίδα
Αλλα Θέματα

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗ 108176972

Χωρίς αξιολογήσεις
Παράδοση σε 4-6 μέρες
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗ
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΗΝ WISHLIST

Παράδοση σε 4-6 μέρες

 15.74 € 
Ελάχιστη 30 ημερών 17.49€ 
Προτεινόμενη λιανική 17.49 € 
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ
Προστέθηκε
Συνέχεια στο καλάθι >

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ ΣΕ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΚΑΙ ΕΣΤΙΑΣΗ
108176972
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ 5 ΑΣΤΕΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΑΣ

Εάν δραστηριοποιείστε στον κλάδο της εστίασης ή της φιλοξενίας, σίγουρα γνωρίζετε ήδη πόσο σπουδαίο ρόλο παίζει η εξυπηρέτηση πελατών στην απόκτηση πιστών και ικανοποιημένων πελατών, που με τη σειρά τους θα φέρουν ακόμα περισσότερους πελάτες, διαφημίζοντας την επιχείρησή σας.

Αυτό που ίσως δεν γνωρίζετε είναι ότι ο κύριος λόγος απώλειας των πελατών (68%) είναι η προβληματική εξυπηρέτηση, ενώ μόλις το 14% αποχωρεί επειδή το προϊόν/υπηρεσία είναι κακό. Ένας μόνο αγενής ή αδιάφορος υπάλληλος αρκεί για να χαθεί για πάντα ένας πελάτης, ακόμα και αν προσφέρετε ένα άψογο προϊόν ή υπηρεσία. Ένας μόνο υπάλληλος που δεν μπορεί ή δεν θέλει να παρέχει ποιοτική εξυπηρέτηση, αρκεί ώστε να γίνετε αποδέκτες παραπόνων και αρνητικών κριτικών.

Στο βιβλίο Εξυπηρέτηση πελατών σε εστίαση και φιλοξενία θα μάθετε τα μυστικά της εξυπηρέτησης του πελάτη, που θα σας διαφοροποιήσουν από τους ανταγωνιστές, δίνοντάς σας ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Μέσα από τη χρήση πολλών παραδειγμάτων, θα εντοπίσετε καλές και κακές πρακτικές, που θα σας βοηθήσουν ώστε να χειριστείτε σωστά παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον.

Τα αμέτρητα case studies, θα σας βοηθήσουν να εντρυφήσετε στην υποδειγματική εξυπηρέτηση, να γίνετε καλύτεροι επαγγελματίες και να αναβαθμίσετε την εμπειρία των επισκεπτών σας.

ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ
Εκδότης : ROSILI 
Σελίδες : 232 
ISBN : 978-618-5131-80-7 
Σχήμα : 14Χ21 
Σειρά : ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ 
Μήνας έκδοσης : Δεκέμβριος 
Έτος έκδοσης : 2021 
ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ
ΨΗΦΙΣΤΕ
Σύνολο Ψήφων: 0

Είδατε πρόσφατα

Το καλάθι σας είναι άδειο

Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies για την ευκολία της περιήγησης, την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Δείτε τους ανανεωμένους όρους χρήσης για την προστασία δεδομένων και τα cookies.

Πληροφορίες

Ρυθμίσεις

Απόρριψη

Αποδοχή

Αναγκαία-Λειτουργικότητας: Τα αναγκαία cookies είναι ουσιαστικής σημασίας για την ορθή λειτουργία της ιστοσελίδας μας επιτρέποντάς σας να κάνετε περιήγηση και να χρησιμοποιήσετε τις λειτουργίες της. Αυτά τα cookies δεν αναγνωρίζουν την ατομική σας ταυτότητα. Χωρίς αυτά τα cookies, δεν μπορούμε να προσφέρουμε αποτελεσματική λειτουργία της ιστοσελίδας μας.
Επιδόσεων: Τα cookies αυτά συλλέγουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που ανώνυμα οι επισκέπτες χρησιμοποιούν την ιστοσελίδα μας, για παράδειγμα, ποιές σελίδες έχουν τις πιο συχνές επισκέψεις.
Διαφήμισης: Αυτά τα cookies χρησιμοποιούνται για την παροχή περιεχομένου, που ταιριάζει περισσότερο στα ενδιαφέροντά σας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για την αποστολή στοχευμένης διαφήμισης/προσφορών ή την μέτρηση αποτελεσματικότητας μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να καθορίσουμε ποια ηλεκτρονικά κανάλια marketing είναι πιο αποτελεσματικά.

Αποθήκευση